Luer og hansker/votter

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvilke typer har dere til juni barna?
Er noen dager det er kaldt ute så planen er å kjøpe dette denne uka men er så usikker på hva jeg skal kjøpe.
Amina liker å plukke opp ting, så må være noe hun kan bruke også.

Noen gode forslag? Burde kunne være noe som også tåler litt vann

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Vi kjøpte sånn regnvotter med for inni.. Ikke så godt å plukke opp med tror jeg, men det går jo også er de vanntette.. Ellers vet jeg ikke, skulle hatt noen selv :)

Hadde kjøpt tynne ullvotter var jeg deg. Og så kan du jo kjøpe uforede regnvotter til å ha utenpå til ordentlig våte dager. Ulla holder jo godt på varmen selv om den blir våt, og hvis de ikke er så tykke er de veldig bevegelige og. Vi har fått to par hjemnestrikkede fra min mamma, og de er så fine. Du kjenner ingen som kan strikke for deg?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Hadde kjøpt tynne ullvotter var jeg deg. Og så kan du jo kjøpe uforede regnvotter til å ha utenpå til ordentlig våte dager. Ulla holder jo godt på varmen selv om den blir våt, og hvis de ikke er så tykke er de veldig bevegelige og. Vi har fått to par hjemnestrikkede fra min mamma, og de er så fine. Du kjenner ingen som kan strikke for deg?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Det var en god idé :) har ei bestemor som strikker :D

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Tynne ullvotter fra name-it, litt tykkere fra lillelam og reima tec-votter - regnvotter synes jeg er bare tull - for mindre barn ihvertfall!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg har slike fingervott aktigeting uten fingre liksom, oxo har jeg kjøpt regnvotter med for, oxo har jeg kjøpt reimavintervotter til det blir kaldt, men hu HATER votter, er nok veldig lik sin mor der :p

Tynne ullvotter syns jeg er det beste. Og vottene fra nøstebarn er gode på små hendene, polarn og pyret, men best er kanskje Hestra, dyre, men vel verdt pengene, eneste vottene som er myje nok til at hendene faktisk kan brukes.

Har regnvotter nå på høsten om det regner eller er vått. Til vinteren har vi reima-tec votter og vanlige votter til bruk i barnehagen. Har noen ullvotter også.

Blir å strikke votter også khøpe en tynn ullue fra tom og trine på spar kjøp. Var veldig fornøyd med den jeg kjøpte der i fjor;)

har regnvotter, aner ikke hvordan de er for han å bruke, har sett de har vært brukt noen ganger i barnehagen bare. Tenkte å ta en liten oppgradering i høstbekledningen snart :)

Tynne ullvotter fra name-it, litt tykkere fra lillelam og reima tec-votter - regnvotter synes jeg er bare tull - for mindre barn ihvertfall!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
De fra nameit er gode ja.

Nå har jeg bare funnet noen etter
Storebror, men har ikke brukt votter enda.

Har kjøpt noen på obs til vinteren som jeg tenkte å prøve ut. Friends og et annet merke.

Ellers har jeg god erfaring med nøstebarn sine vindvotter, foret med ull og vann-og vindtett stoff utenpå. Ikke for tykke men gode og varme likevel.

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Har ikke kjøpt enda, men tenker nok å bruke ull votter til vanlig bruk ute, og noen vanntette på de våte dagene:)

Har ikke kjøpt enda jeg heller, men må nok gjøre det snart tenker jeg :) Men tror kanskje hun kommer til å mislike votter, her elsker hun å plaske i dammer og plukke opp alt hun kommer over. Så må iallefall finne noen votter/hansker hun kan bevege hendene i ;)

Back
Topp