Lue modell

Ijea

Glad i forumet
Idag har Sander sittet lue modell for bestevennina til bf. Hun er så flink til å lage ting, skulle virkelig ønske jeg klarte det selv. Men jeg klarer så vidt å strikke ett skjerf uten å få 50 hull [8|] Får håpe det går seg til med håra! Men, jeg måtte bare kjøpe den ape/bjørne lua. Syntes den var så søt! Jeg syntes dere skal gå inn å se selv, hun har så mye fiiint [:)] Her er hjemmesiden hennes: http://janneslillested.blogspot.com/ og her er butikken der hun selger dem: http://epla.no/shops/lille/
Og så til slutt må jeg bare vise dere bilde  Syntes det var så fint!

Kjempesøt!

ORIGINAL: DoNo

Kjempesøt!

Så skjønn han er [:)]

Nydelig

ORIGINAL: DoNo

Kjempesøt!

[:)][:)][:)]

Så herlig!!
Han er jo bare nydelig da! Til å spise opp[:)]

Men du, ser han har en rød "prikk" på brystet? Er den litt utover på en måte? En liten hump? og veldig rød?
Mikkel har nemlig en skikkelig rød hump på armen..ikke rund, men en merkelig form liksom.
Vet du hva det er? Legen på helsestasjonen sa nemlig at den ville forsvinne, men det ser ikke ut til at den blir mindre.
Ikke meningen å kuppe tråden din her da..

ORIGINAL: Siljemor88

Så herlig!!

Men du, ser han har en rød "prikk" på brystet? Er den litt utover på en måte? En liten hump? og veldig rød?
Mikkel har nemlig en skikkelig rød hump på armen..ikke rund, men en merkelig form liksom.
Vet du hva det er? Legen på helsestasjonen sa nemlig at den ville forsvinne, men det ser ikke ut til at den blir mindre.

Ja det har han :/ Den går litt utover og er veldig rød! Det startet med at den var bitteliten, også har det bare blitt større og større. Skal til helsesøster imorgen, så da skal jeg høre med henne. Men selv tror jeg det er "jordbær" eller hva det kalles, at det blir større og større. Men at det til slutt "sprekker/sprenger" og blir til et utsett som gjør litt vondt for babyen akkurat da.  men vil tilslutt bare bli til et lite merke/fødselsmerke sak. Dårlig til å forklare, men søsteren min hadde et slik og mamma syntes det ligner litt på det.. Men får nesten høre med de som har greie på det [:-] Men noe farlig er det nok ikke [:)]

ORIGINAL: Ijea

Så herlig!!

Ja det har han :/ Den går litt utover og er veldig rød! Det startet med at den var bitteliten, også har det bare blitt større og større. Skal til helsesøster imorgen, så da skal jeg høre med henne. Men selv tror jeg det er "jordbær" eller hva det kalles, at det blir større og større. Men at det til slutt "sprekker/sprenger" og blir til et utsett som gjør litt vondt for babyen akkurat da.  men vil tilslutt bare bli til et lite merke/fødselsmerke sak. Dårlig til å forklare, men søsteren min hadde et slik og mamma syntes det ligner litt på det.. Men får nesten høre med de som har greie på det [:-] Men noe farlig er det nok ikke [:)]

Akkurat sånn er det her også! Den var bitte liten, så ble den større. Har tenkt jordbær jeg også. Er nok sikkert det. Ja, hør med helsesøster. Det er nok ikke noe farlig nei[:)] Ser ikke ut til at den er plagsom heller=)

Det var kjempe nydelig:)

Så nydelig 

ORIGINAL: Ijea

Så herlig!!

Akkurat sånn er det her også! Den var bitte liten, så ble den større. Har tenkt jordbær jeg også. Er nok sikkert det. Ja, hør med helsesøster. Det er nok ikke noe farlig nei[:)] Ser ikke ut til at den er plagsom heller=)

Kjempesøt!! [:)]

Flekken er en jordbærflekk ja. Begge mine har det også. Storebroren sin holder på å forsvinne nå, han er 1 år og 9 mnd. Jordbærflekker er helt ufarlige og ikke vonde eller noe. Blir litt kraftigere de første mnd som regel også stagnerer de før de gradvis forsvinner. Sies at flekkene forsvinner innen skolealder, vanligvis enda tidligere. Storebroren her har sin på skuldra, lillesøster har en liten flekk på magen og en litt større på halsen. [:)]

Back
Topp