Lue med navn på..

Monica*27

Glad i forumet
da har jeg fått luen med navnet til per mathias sydd på. leste inne på generell diskusjon at folk har ventet i flere uker på den, jeg fikk den i posten 5 dager etter jeg bestilte den på nettet..=) er kjempe fornøyd med den. nydelig lue med kjempe fin skrift.. gleder oss til å bruke den ute=)

Hvor bestilte du den?? Har lyst på sånn jeg også.

så fin [:)] men jeg tror vi tar det til høsten igjen jeg, så blir det str. 1-3 år i stedet for [:D]

jeg kjøpte den i str 1-3 år nå og den passet akkurat til han nå.enten er han stor i hodet (43) eller så er luen liten i str

Kommer meg kje inn på den monogramservice siden eg [:(]

Bestilt[:D][:D]

Vi bestillte den for noen mnd siden, og nå er den begynt å bli passelig.
Har vel den minste str tror jeg.
Men ett tips; jeg bestillte lua også fikk jeg en venninnne av meg i Oslo til
å hente den og sende den i posten til meg, for de tok BLODPRIS på frakten[:D]
Kostet 7 kr å sende den i en konvolutt[;)]

Vi og vil ha sånn flott navne lue, men uansett ka eg prøver så kommer det opp at siden kan ikke vises......

vil du jeg skal bestille for deg? hvis du vil det kan du sende meg navn og adr på p-m og navnet på barnet ditt

Linus fikk en slik lue til jul, tror han har den minste str. for den begynner å bli litt snau...[:)]

*poff borte* 

ORIGINAL: Monica24

vil du jeg skal bestille for deg? hvis du vil det kan du sende meg navn og adr på p-m og navnet på barnet ditt

Hadde jo litt lyst til å se ka de har av farger osv då, evt pris! De har sikker mye annet snadder å¨se og!

Jeg kom inn på den [8|]

Det var nydelige luer der inne! Jeg bestilte en liten Eliaslue jeg[:)], var litt dyrt, men jeg bestilte str 1-3 år så da kan han vel ha den neste vinter også[:)]

sånn må vi bestille...

så den varer i 3 år den da??

Back
Topp