Lue med hals til barn (gutt på 18 mndr)

Hempels og kivat er best mener jeg :-)

Hadde god erfaring med Reima sine som hadde mønster på luen. De ensfargede fra Reima ble oftest slakke rundt ansiktet nesten umiddelbart. Ellers brukte han gjerne ulike ulluer med hals i tillegg og slike luer finnes det uttallige varianter av som alle er mer eller mindre gode. Brukte ofte hals fra Joha eller PoP.

Joha har superdigge balaklavaer (lue med hals), vi har både tykk ullfleece og litt tynnere ull, og ren bomull. Elsker sånne luer, da slipper jeg å bekymre meg for om de blir kalde i nakken/halsen.

Reima!! Kjøpte en sånn halslue når gutten min var 1 år. I dag er han 5 og bruker fortsatt samme lue :) den vokser tydeligvis med barnet ;) og er storfornøyd med den

Vi har også kivat sin. Kjempe fornøyd. Og spesielt jenta vår da hu hater å ha på seg alle andre luer, begynte å bli ett problem.

Kivat er den jeg liker best,har vært borti mange forskjellige i barnehagen.
Kengubarnet fikk derfor kivat da han ble født

jeg kjøpte nettopp reima sin til jenta mi på 15 mnd og den ser ut til fremdeles å ha veldig god passform og sitter tett rundt ørene :-)

Vi har hatt Kivat til lillegutt i hele hans 2 år lange liv, og er veldig fornøyd, både med vanlige luer og halsluer:-)

Og så er de veldig søte:-) har blant annet denne!
ImageUploadedByBV Forum1421182904.851011.jpg

Back
Topp