Lue i vogna?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Bruker dere lue på barna i vogna nå når det er så varmt?

Gjorde det i går siden hun lå i skyggen,men jeg hadde nok ikke trengt det.
Myggnettingen skjermer jo faktisk en del for vind også.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Gjorde det i går siden hun lå i skyggen,men jeg hadde nok ikke trengt det.
Myggnettingen skjermer jo faktisk en del for vind også.

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

Jeg hadde babycall i vogna i går. Den viste 28 grader i skyggen inni vogna, så vet ikke om jeg tørr lue.. :s

Jeg har ikke hatt på ho lue no, selv om dey har vært ein trekk. Ligger lunt i vogna :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bruker en tynn lue av ull. :)

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Var tydeligvis ingen problemstilling for meg, hun nekter og sove aleine.

Jeg tok den av i går. Tynn lue av bomull.. men blåser det har jeg på. Men min mor og svigermor sier lua skal være på for å regulere varmen, og trenger ikke over øra .. med mindre der blåser kaldt og surt da så klart.. Flere som har hørt det? Eller er det sånn det var før i tida?

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Ikke nå som det er så varmt, kan ha solhatt på dersom hun har vært oppe og tar den ikke av når hun legges nedi. Det var 26 grader i vogna i går, og ingen trekk. Sjekker ofte da.

Jeg tok den av i går. Tynn lue av bomull.. men blåser det har jeg på. Men min mor og svigermor sier lua skal være på for å regulere varmen, og trenger ikke over øra .. med mindre der blåser kaldt og surt da så klart.. Flere som har hørt det? Eller er det sånn det var før i tida?

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Det var sånn før i tida.. Dem skal ikke ha lue på for å klare og regulere varmen riktig, det sa helsesøstra mi til meg:)

Bruker ikke lue i vogna da det er fint varmt vær. Heller ikke i skyggen. Lunt og godt i vogna. Men han har helseteppe over seg da:) også sover han ikke med mindre han har koseklut over halve ansiktet :/ :p

Bruker ei tynn ei.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Bruker ikke lue i vogna da det er fint varmt vær. Heller ikke i skyggen. Lunt og godt i vogna. Men han har helseteppe over seg da:) også sover han ikke med mindre han har koseklut over halve ansiktet :/ :p

He he. Sånn var storebror også. Fikk en sånn koseklut da han ble født,men skjønte ikke hva en baby skulle med den. Klarer jo ikke å holde ting selv eller noe. Så la jeg den over øynene på han en dag i ren desperasjon,og vips så sovna han :p

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

• Liker
Reactions: S.
Har luene/solhattene i vogna og tar de på når de skal ut av vogna for å beskytte mot sola. :)

Back
Topp