Lucky shoppis!

papayamammaen

Forumet er livet
Heia du!
Jeg så i en sving at dere sliter med sovinga på minstemor. Høres jo fryktelig slitsomt ut sånn som dere har det [&o]
Jeg vet ikke om jeg har noen tips, vet selv hvor vanskelig det er å få ro i huset med en større unge, og du har jo to [:o][:)] Kanskje lille trenger mere søvn på dagtid? Størsta her trengte ihvertfall mye mer søvn enn minsta gjør. Og så må du kanskje bare ta en skrikerunde for å få henne til å sovne tidligere. Evt at pappaen gjør det? Gi henne mat i sjutiden, og så legg henne i senga og så sitter en av dere med henne til hun sovner. Ja, du har sikkert prøvd dette, har jo tre unger liksom! [:)]

Kanskje noen andre har tips? Synes du fortjener litt hjelp!

Klem! [:)][:)]

ja jeg også føler med deg ja!!
men jeg ville også prøvd å legge henne  i 7 tiden, mulig hun er overtrøtt så sent som ni.
hva med massasje på kvelden, et bad før legging,
sitte ved siden av senga, stryke synge selv om hun griner, etter noen dagen kankje hun roer seg mer..

har der evært til kiropraktor, akupunktur??? Vi har fått hjelp av kirporaktor. og bank i bordet, jenta har sovet hver natt siden den 3 behandlinga!! ble anbefalt akupunkur for søvn også, samt fordøyelse, men ikke prøvd det enda!!

håper det ordner seg for dere!!

Har ikke fått med meg at dere sliter med nattesøvn? Tell tell![:D]

har hun favorittside??
kiss/kidd??

Jeg stemmer for kiropraktor eller manuell terapaut. Høres ut som det er noe som plager henne hvis hun er så stiv og anspent.

håper de finner noe så det hjelper henne!!

Uff Lucky- føler med deg og lille jenten[&o]
Har du vært til legen med henne? Jeg ville ihvertfall fått en legetime i første omgang så evt tatt andre ting etter det. Kan være greit at en lege undersøker henne først tenker jeg da.

Back
Topp