Lucky Mum

Ja, er spennende når nyopprettede brukere uten innlegg har lyst til å bruke tirsdagskvelden sin på des08, syns jeg[;)] Hadde jo vært hyggelig om de hilste på....[:)]

Ja, orginalt. I allefall ettsom barna bagynner på bli 2 år... har man ikke vært på BV før: hvorfor nå???

Der dukka M.P.S. opp også....ingen innlegg, og helt fersk bruker... snodig...

hehe...Jeg er nok ikke en ny bruker.Er ofte her under navnet Abi,mn siden det er mitt ekte navn syntes jeg det er like greit at jeg bytta til noe annent,siden flere av mine venniner oxo har begynt aa henge her paa BV [8D]
Var aktiv her paa Des 08 forumet naar snuppa mi forsatt var i magen....men naa loker jeg bare storsett rundt naar jeg faar tid og samler info og blir klokere paa det da [:)] Maa bare si at dere er en herlig gjeng dere !!! [:D] Litt misunnlig paa dere...for dere alle har blitt saa gode venner[:D].Litt vanskligere blir det for meg, siden jeg bor i London da [&o]
Det er sikkert ikke mange som husker meg....men som sagt jeg gikk under navnet Abi foor,og kommer fra Oslo men har bodd i London de siste 7 aarene.Har nettopp utdannet meg som Family lawyer og trives veldig godt med det!![:)] Har ei nyyydlig jente som heter Gaya paa snart 2 aar da!
Saann,naa slipper dere aa lure paa hvem den mystiske personen er da..hehe..[;)]

Jeg husker deg Abi [:)] Kjekt å "se" deg igjen [:)]

Kjekt aa bli husket oxo

Back
Topp