Lucia-feiring bhg

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Gutten min skal gå Lucia-tog i bhg på torsdag. Er det innafor at han bruker ei vanlig hvit t-skjorte som er min? Det blir jo kjole på han da;) Kjedelig å kjøpe noe for noen få minutter liksom.
 
Gutten min skal gå Lucia-tog i bhg på torsdag. Er det innafor at han bruker ei vanlig hvit t-skjorte som er min? Det blir jo kjole på han da;) Kjedelig å kjøpe noe for noen få minutter liksom.
Klart det! Så lenge han ikke snubler i den, så skal det gå helt fint!
 
I barnehagen her har de kjøpt inn hvite t-skjorter til Luciabruk, så det er innafor ja.
 
Ja, det må vel gå fint? :) jeg kler på mim hvit body og strømpebukse bare, etter forslag fra barnehagen :) vi har en liten gutt som ikke engang kommer til å tørre å gå sikkert, så han får være hvit der han sitter på fanget mitt :)
 
Ja, det må vel gå fint? :) jeg kler på mim hvit body og strømpebukse bare, etter forslag fra barnehagen :) vi har en liten gutt som ikke engang kommer til å tørre å gå sikkert, så han får være hvit der han sitter på fanget mitt :)
Samme her, men ettåringene skal bare se på hos oss. Også får de lussekatter til frokost.
 
Ja, helt klart!
 
Absolutt :) Her oppfordret dem til å bruke hvite klær man alleree har, om det så er pappas gamle tskjorte :p
 
Back
Topp