Lucci`s Diary

Satser på april!!! MÅ DET!!!   Hehe.... Tanta er strax borte nå, så da er det bare å sette i gang :O)   Spennende       

Har bare vært trist på grunn av all dritten som har skjedd i helga... Skjønner ikke hvordan verden er blitt... Helt jævlig!!!  Håper de finner de siste som er savnet, og et lite håp for at de kan være i live...

Da er vi midt i el perioden  Skal hvertfall ikke si vi ikke har prøvd denne gangen!!!  Så da får vi se om det blir noe ut av denne pp    Prøver å ikke tenke på det, bare leve som før....

I natt våkna jeg flere ganger av en forferdelig halsbrann, helt utrolig at jeg ikke kasta opp. Har vært skikkelig prikking og murring i magen i dag. Men det er alt for tidlig å kjenne noe, så da skylder vi på pepsi max og dårlig dagsform   Har ihvertfall gjort vårt beste denne pp, hatt oss nesten hver dag, opptil to ganger noen dager og. Men behøver ikke være heldige for det om!!  Får smøre oss med tålmodighet   I følge bv så var mest fruktbare periode fra tor- til i mra. Noen leger sier og at el skjer stort sett alltid mellom 10-14 dag etter første dag i siste mens. Så en vet jo aldri. Bare å late som ikke noe til evnt. sympt. overdøver det 

I natt våkna jeg flere ganger av en forferdelig halsbrann, helt utrolig at jeg ikke kasta opp. Har vært skikkelig prikking og murring i magen i dag. Men det er alt for tidlig å kjenne noe, så da skylder vi på pepsi max og dårlig dagsform   Har ihvertfall gjort vårt beste denne pp, hatt oss nesten hver dag, opptil to ganger noen dager og. Men behøver ikke være heldige for det om!!  Får smøre oss med tålmodighet   I følge bv så var mest fruktbare periode fra tor- til i mra. Noen leger sier og at el skjer stort sett alltid mellom 10-14 dag etter første dag i siste mens. Så en vet jo aldri. Bare å late som ikke noe til evnt. sympt. overdøver det 

Da er jeg vel sånn ca 6 dpo... Hatt mens vondt i magen noen dager, og i dag stakk det til flere ganger når jeg løfta tungt på jobben. En uke til IKM så er vel lov å byne kjenne etter symptomer nå. Kjenner jo at jeg går med små vondt i magen, litt små knip i dag. Og et rart sug i magen som har vært der siden 3(!) dpo.  Vi får se......

Da er mensen snart over... Ble så skuffa når den dukka opp akkurat på dagen... hrmf!!!
Men men, bedre lykke neste pp. 

Velkommen pp 3 

Ønsker deg (dere) lykke til med prøvingen
Måtte jo legge igjen et spor etter meg her siden du var inne hos megemoticon

HEI HEI!!!

Neeeida, ikke skjedd noe her, så orker ikke stresse med det. Er det meninga så skjer det!  

Jeg har ikke vært så mye inne her om dagen, så har ikke fått skrevet no særlig. 

Håper det blir vår tur og i nærmeste fremtid

Nå er det mens tider igjen, så jeg regna ikke med det sku skje noe denne perioden. Mye mas, og mye jobb. Ikke sjekka el eller noe. Hadde igjen en billig strips da, så jeg tok den på tirsdag. La den på badet og lagde litt frokost før je sjekka den. DER var det faktisk en svak rød ekstra strek. Jeg har aldri hatt antydning til skyggestrek engang før, og jeg har tatt MANGE!!  Trudde kanskje den hadde liggi litt lenge. Kjøpte to first signal i går. Tok en på jobb og en i dag tidlig. POSITIVE!!!  Tok en cb i dag. GRAVID 2-3 uker!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅ jeg ble sååå gla. Håper frøet klorer seg fast i ni mndr.

JIPPPPPIIIII

Lister meg stille ut.....   

Masse lykke til alle sammen, håper jeg kan gå inn på ett termin forum og BLI der leeeenge 

Lucci skrev:
Nå er det mens tider igjen, så jeg regna ikke med det sku skje noe denne perioden. Mye mas, og mye jobb. Ikke sjekka el eller noe. Hadde igjen en billig strips da, så jeg tok den på tirsdag. La den på badet og lagde litt frokost før je sjekka den. DER var det faktisk en svak rød ekstra strek. Jeg har aldri hatt antydning til skyggestrek engang før, og jeg har tatt MANGE!!  Trudde kanskje den hadde liggi litt lenge. Kjøpte to first signal i går. Tok en på jobb og en i dag tidlig. POSITIVE!!!  Tok en cb i dag. GRAVID 2-3 uker!!!!!!!!!!!!

JIPPPPPIIIII

Masse lykke til alle sammen, håper jeg kan gå inn på ett termin forum og BLI der leeeenge 

ÅÅ, så koselig! :D
Gratulerer så mye

Dette var hyggelig lesning :) Håper jeg følger etter om noen uker :)

Lucci skrev:

JIPPPPPIIIII

SÅ  MORO!! Gratulerer :-D

Se der ja - der satt'n!
Gratulerer så mye, krysser fingre for at det kommer en herlig liten sommerbaby

Back
Topp