Lucas Emilian eller Lilly....

Vilde Mari

Andre møte med forumet
Jeg og sambo er helt enige om at hvis det blir gutt, så blir det en Lucas Emilian. Og jeg tenker at hvis det blir jente så vil jeg at hun skal ha et dobbeltnavn med Lilly.. men sambo synes det er for kjedelig. har dere et mellomnavn til Lilly slik at jeg kan vise han at han tar feil? haha:happy:
Han likte ikke Lilly Christina, Lilly Emilia eller Lilly Agneta.. hva annet finnes til Lilly, jeg er forelsket og må bare ha lilly :anyone
 
For meg blir det "Lille ..." når jeg prøver å sette Lilly sammen med andre navn.
Er du fast bestemt på at det Må være dobbeltnavn? :)
 
Jeg og sambo er helt enige om at hvis det blir gutt, så blir det en Lucas Emilian. Og jeg tenker at hvis det blir jente så vil jeg at hun skal ha et dobbeltnavn med Lilly.. men sambo synes det er for kjedelig. har dere et mellomnavn til Lilly slik at jeg kan vise han at han tar feil? haha:happy:
Han likte ikke Lilly Christina, Lilly Emilia eller Lilly Agneta.. hva annet finnes til Lilly, jeg er forelsket og må bare ha lilly :anyone

Jeg har en i familien som heter Lucas Emilian. Lucas er et veldig fint navn, men Emilian blir ofte til Emilie både når folk skal lese opp hele navnet eller når folk får høre hva han heter så kommer ofte kommentaren "Emilian? Det høres ut som Emilie". Som regel går det galt i opplesing da folk tror det er Lucas OG Emilie. I daglig bruk går han kun under Lucas :)

Lilly er også fint! Og du har funnet to navn som passer bra på norsk og engelsk (noe som kan være viktig når de blir store og skal ha jobb dersom det er mye engelsk i jobben) :)
Lilly Marie, Lilly sophie, Lilly Renee ? :p
 
Jeg har tenkt litt på Linnea istedenfor Lilly men der finner jeg INGEN mellomnavn. Navnene må ikke være for tung, men ikke for lett heller, hmm..
 
Lilly Viktoria
Lilly Andrea
Lilly Johanne
Lilly Elisabeth
Lilly Cornelia
Lilly Amanda
Lilly Miranda
Lilly Madelen
Lilly Aurore
Lilly Oline
 
Back
Topp