Luana!

Hei[:D] joda, her humper og går det vettu[;)]litt bekkenløsning, men tåler og jobbe 110% så er nok ikke så ille[;)] med meg da snuppa??[:D]

Klem Klem[:D][:D]

Hopper avgårde med krykkene mine, men ellers er det bra her[:D] Godt å høre at du har det bra også!!
Jobber du såååå mye? Hjelpes, du er en tøffing. [;)]

alltid mye å gjøre i en barnehage vettu[;)]får nok ikke no mindre å gjør til sommeren heller tenker jeg[;)]
så kjett med krykker da[:'(]halter rundt som ei gammal dame etter at jeg har vasket gulv eller støvsugd jeg[;)]Da skulle jeg ønske jeg hadde rullestol[;)]hehe

ORIGINAL: luana

alltid mye å gjøre i en barnehage vettu[;)]får nok ikke no mindre å gjør til sommeren heller tenker jeg[;)]
så kjett med krykker da[:'(]halter rundt som ei gammal dame etter at jeg har vasket gulv eller støvsugd jeg[;)]Da skulle jeg ønske jeg hadde rullestol[;)]hehe

haha[:D] Man føler seg urgammel! Å støvsuge har jeg bare gitt opp. Klarer ikke gå 10 cm etterpå. Stakkars mannen min, han må gjøre masse husarbeid i tillegg til å jobbe fullt. Men skal si han er blitt flink. Mobber han litt med at jeg nå vet hvor flink han er, og at han ikke kommer til å slippe så billig unna som han gjorde før jeg ble dårlig [:D] haha.

Vi får håpe vi slipper rullestol begge to. Ser bare frem imot sommer og sol jeg nå. Skal spise jordbær til den store gullmedaljen før babyen kommer!

Se nede under tickeren min[;)] Fikk det til!! Nå skal jeg prøve å lage litt middag.
ha en kjempeflott dag snuppa[:)] KLEM

Det er supert[:)]Middag hørtes godt ut nå[;)]hehe
jordbær og *sikle sikle* [;)]

Ha en super dag du og vennen[:D]
Klem[:)]

Back
Topp