LT: Oppdatert program!

Escuro

Forumet er livet

Nå er alle brikkene på plass, sånn ca! Så her presenterer jeg FINAL LANDSTREFF-PROGRAM:

FREDAG:

15.30 - lunsj på Zupperia
~~~shopping~~~
19.30 - Middag på Harbour Cafè
21.00 - Quiz på Sun-Z Bar

LØRDAG:

12.00 - lunsj på Dampen
14.00 - Akvariet/Shopping
18.30 - Middag på Peppes, Danmarksplass
20.00 - Fest hos Escuro (like v/Peppes)

SØNDAG:

Ca 12.00??? Fyllamat (babb/fritert kylling eller baguett) i sentrum for de som er i stand til det og har tid.

emoticon  gleder meg!!

Wiii, så utrolig gøy :) 

Fest hjemme hos deg. wooop woop.. vi skal trashe plassen :D Not :)) Det blir kjempe koselig :) gleder meg masse masse :) 

Trenger ikke være kledd i galla for å slippe inn hos meg, hehehe :D Gå i akkurat det dere vil, tenker jeg :)

Escuro skrev:
Trenger ikke være kledd i galla for å slippe inn hos meg, hehehe :D Gå i akkurat det dere vil, tenker jeg :)

Alt kler den smukke, eg er ikke smukk, såååååeeeeh, ja, kleskode: Ariana tar på seg det som dekker flesket......
I den grad det går ann da så klart....

Escuro skrev:

Blir nok fortsatt kjole her, ja ; )

Dette høres knall ut! Blir så kjekt!!!!!

ÅÅÅ som jeg gleder meg!!!!!

Å! Som jeg misunner dere altså, høres jo ut som en helt KNALL helg! Dæven døtte jeg skulle gitt mye for å komme altså!!!

Dere må kose dere masse, masse, masse!!!! :D

gleder meg masse og! håper bare denne vondten i halsen min slipper taket.. blir kjekt å se kor du bor Escuro. =) mye kjekkere der sikkert enn å farte rundt og betale masse penger! 

men hvor mange er det som har ungene med på Dampen? eg tenkte jo å ha Julian med hele formiddagen. så han må vel få sitteplass og mat der han og... vi var i bryllup forrige helg og da spiste han en hel porsjon fiskesuppe =) men får se det litt an og ha med en nistepakke.

el nino: Jeg skal ha med Crazybaby, ihvertfall. :) Og så skal vel Escuro og Lenore ha med seg sine gutter. Ellers vet jeg ikke.

CrazyBeautiful skrev:
el nino: Jeg skal ha med Crazybaby, ihvertfall. :) Og så skal vel Escuro og Lenore ha med seg sine gutter. Ellers vet jeg ikke.

eg skal ha med barn også emoticon
Men litt uklart om det blir en eller to enda....

Back
Topp