<fryktelig god onsdagsmorgen alle sammen

Looney

Forumet er livet
VIP
[:)]

Uthvilt[:)][:)] Snuppa sov sammenhengende fra tolv i går til 05.30 i morges, fikk mat og sov videre til 08.50. Deilig for en sliten mamma[:)]

Store sjef er i bhg, og jeg og lille-sjef skal snart på trilletur med Sillydilly og snuppa hennes. Blir nok koselig[:)]

Heihei! [:)]

Urolig natt her. Ida hosta så hun spydde 2 ganger i går kveld, hun gråt masse, og klynka seg. Hun sa hun hadde vondt i magen også, og lå og feis litt. Mulig spyinga kom av magevondt også, det vet vi ikke. Uansett, så sovna hun og sambo i 1-tiden, jeg sovna i 23-tiden [8D] Til mitt forsvar er jeg neddopa på kveldstid og natta, så fint lite jeg får med meg...
Jeg sov til 6, da var ryggen klar for dagen. Tobias kom tassende 6.40, så jeg og han stod opp sammen, og ordna oss for trening. Ida sov til 8.30, da var hun i mye bedre form sa hun!
Trente styrke for meg selv i dag, var litt klabb og babb siden alle apparatene er nye, så litt å sette seg inn i. Tobias storkoste seg i barnepassen alene. Etterpå gikk jeg og lillemann på butikken, før vi gikk hjem.
Nå sover Tobias, jeg sitter med is på ryggen, Ida spiller på mobilen til sambo, og sambo trykker på pcn. Vanlig formiddag, altså! Ingen store planer i dag, jeg skal ise ned ryggen så mye som mulig, og ellers bare slappe av.

Ha en fin dag dere [:)]

For en lang skravletråd vi hadde i dag da[:)]

Var ute på trilletur med Silly i nærmere 3 timer, inkl lunsj. Kjempe koselig[:)] SÅ middagslaging før gubben dro på jegerkurs. Mamma kom for å holde meg og de søte små med selskap. Satte henne til å bade begge ungene, og de koste seg masse.

Begge sov søtt rundt halv åtte i dag.

Nicholas har prøvd å sykle på den store sykkelen sin uten støttehjul i dag. Men vi må nok jobbe mer med den saken gitt[:D]

Ellers har jeg sett nydelig bunader til begge barna på senteret. Matchende bunader blir bra. Tenker jo ha en navne markering for Josephine 8 mai, og da må de jo ha et antrekk + til 17 mai.

Ja, her har man skravla i vei! [8D] Høres ut som om du har hatt en koselig dag da Looney!

Ida la seg uten å hoste i kveld, sweet! [:D] Nå har jeg tatt kveldsdopet mitt, så nå er jeg meeeeget klar for drømmeverden om en 20 min [;)]

Back
Topp