LT: Akvariet eller shopping?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Skjønner det er litt blandet drops her ang lørdag på dagen.
Tenkte jeg bare skulle høre med folkene;

Hvem skal være med på akvariet og hvem skal shoppe?

Det er litt greit å vite i forhold til både evt grupperabatt på akvariet, samt å gi info ang busstider og slik.

Jeg har sagt fra at jeg ikke blir med på akvariet emoticon
Blir shopping på meg og squakky + at vi skal møte venninnen hennes :) 

Hva skal du a trone? :) 

jeg vet ikke helt enda. kan ha med meg nathaniel å dra på akvariet, men kunne godt tenkt meg en liiiten shopping stripe ;) hihi

Eg blir nok med på akvariet, hater shopping. Så eg kan hjelpe til med dei små :D

jeg aner ikke foreløpig. Vet i alle fall at escuro og jeg må ta en liten shoppingtur før festen kjøpe inn litt hemmelige greier, mooohahahah!!!

Har planer om å treffe ei venninne i ett par minutter i alle fall. Det er alt jeg vet jeg skal på lørdag :)

Jeg tar med meg Nicholas på Akvariet- hvertfall det som er planen:)

*februar_og_mai* skrev:
Jeg tar med meg Nicholas på Akvariet- hvertfall det som er planen:)

Og eg er uten barn, så eg kan hjelpe deg, om du trenger det :)

Som t0mmelise sa så blir vi ikke med på akvariet.. Men vi skal shoppe (eller jeg skal se på ting) også møte ei venninne :)

Jeg skal ha med meg Crazybaby på Akvariet. :) Ikke sikkert han skal være med på lunsj fredag, så da får han bli med hele lørdag frem til middag og fest.

Escuro, jeg har årskort. Bare sånn til info.

Wæææ, usikker emoticon

Så snill du er:) Takk:)

Feb/mai: Det er så lite, eg veit korleis det er med vond rygg i det minste. Og eg vil gjerne hjelpe når eg kan :)

CrazyBeautiful skrev:
SE, skal du ikke ha med deg Malin? Fredag, kanskje? :)

Malin skal besøke bestemor frå i morgen til søndag hun. Pappaen hennes blir med :)

Svartengel skrev:
CrazyBeautiful skrev:
SE, skal du ikke ha med deg Malin? Fredag, kanskje? :)

Malin skal besøke bestemor frå i morgen til søndag hun. Pappaen hennes blir med :)

Å, litt tid for deg selv med andre ord. Det har du sikkert godt av. :D

Back
Topp