<3

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
I dag var jeg hos legen til første sjekk...[:D] å den legen jeg fikk var en skikkelig VIMS!!! så ikke ut som han hadde snøring på noe av det han gjorde, hehe.... før jeg kom inn til legen så måtte jeg ta blodprøver, og måle jern innholdet sånn stikk i fingertuppen...så etter det måtte vi fylle ut svangerskaps papirene...syns nesten det var litt gøy, for da han legen hadde skrevet alt på dataen og skulle sette inn ett sånt svangerskaps skjema i printeren sin, greide han ikke skrive ut slik det kom på alle lagene på sv.papirene [8D] jeg og sambo satt bare og holdt igjen latteren....

Utifra det han regnet er jeg 7uker i dag, å terminen ble satt til 18.Februar

hehe, virket nesten som han var ny utdannet....hehe...men var bare så ufattelig gøy å se på[:D]

hehehe, herlig! [:D] Hadde nok sliti med å holde tilbake latteren jeg også [:D]

jaja, stakkars mann...var sikkert litt nervøs tenker jeg...han hadde heller ikke fått med seg att helsesekretæren hadde tatt rhesus prøver av meg, og diverse andre blodprøver heller, så det ordnet å styret han med da vi kom inn der å sa att d ikke var vits i å måle verdiene før jeg var 10.uker...

He, he. Jeg hadde en turnuslege sist som skulle finne hjertelyd nesten rett under puppene. Eh... Tror du må lete lenger nede..[8D]

ORIGINAL: SunShin

hehehe, herlig! [:D] Hadde nok sliti med å holde tilbake latteren jeg også [:D]

sign[;)]

Back
Topp