<Ååååååå, den som fant opp

monicabebe

Forumet er livet
bihuler burde skytes og så brenne i helvete!!!!!

Oj!! Litt hissig, gitt[;)]

Er bare veldig lei av å ha vondt i bihulene, og av å være pottetett og å ikke smake noe mat.

Klage, klage, klage.....

Men ære være den som oppfant nesespray og kamillete. Ta deg et kamilledampbad. Det gjør godt!

Tror jeg har sprayet og dampet og skylt med det meste som finnes jeg....og det hjelper jo bittelitt. Har ikke prøvd Kamilledamp....men det kan jeg jo...

Og så setter jeg min lit til antibiotikaen jeg fikk av legen forleden....

Jeg er helt enig - gubben har gått med bihulebetennelse nærmest konstant siden tidlig i høst, og da han var hos ø-n-h-spesialist i Ålesund for to uker siden fikk han beskjed om at det er tett mellom øynene og det kan ikke opereres[:'(]

Var til ny ct i forrige uke, og vi håper at vi kan få en annen beskjed nå

ORIGINAL: lenemor

Jeg er helt enig - gubben har gått med bihulebetennelse nærmest konstant siden tidlig i høst, og da han var hos ø-n-h-spesialist i Ålesund for to uker siden fikk han beskjed om at det er tett mellom øynene og det kan ikke opereres[:'(]

Var til ny ct i forrige uke, og vi håper at vi kan få en annen beskjed nå

å FY, STAKKARS!!! Håper virkerlig dere kan få gjort noe med det, for det er jo sykt vondt. Og slitsomt. Man får jo vondt i hele hodet, ansiktet og det gjør vondt å se og å gjøre ting....Stakkars G. Sender all min sympati....Høres jo rart ut at man ikke kan fikse det. De aller fleste kan jo opereres hvis det polypper som ligger der eller noe....håper det da!

huff det er ikke godt,god bedring

Jeg syns sånn neseskyllehorn hjelper når det er helt tett [:)] da føles det plutselig som at det er litt levlig i ale fall en liten stund

usj.. håper du blir kvitt driten snart!!!![:'(]
God bedring!

Bittelitt bedre så satser på at det varer

Åå, høyres så grusomt ut.
Har ikkje hatt det sjølv, men familiemedlem har, og dei har IKKJE hatt det godt!!

Goood bedring!!

Back
Topp