Lovelife

Vi hadde når det var fire uker siden fødsel.. Var litt sårt og litt smårart, men det var godt med den nærheten igjen.. :) [emoji173]️

Du KAN jo ha sex når du føler for det selv, har lest at dere burde bruke kondom til renselsen er over..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Synes det er greit å vente til man slutter å blø, andre er jo såre. Jeg er ikke sår idet hele tatt, og har ikke vært det siden den første uken. Den lille blir 5 uker imorgen og jeg blør fortsatt så skal vente til jeg har sluttet å blø.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det sies at man bør vente til man har sluttet å blø.
Meeeen klarer man ikke vente, kan det være lurt å bruke kondom, pga infeksjonsfare. :)

Er det ikke seks uker? Jeg slutter å blø etter noen dager, men ventet til tre uker etter..

Storesøster 2010 [emoji173]️
Storebror 2011 [emoji173]️
Lillebror 2014 [emoji173]️

Når du har lyst :) Bruk kondom pga infeksjonsfare de første 6 ukene.
Gikk 10 dager her, og det gikk helt fint.

Sent from my iPad using BV Forum

Når du har lyst :) Bruk kondom pga infeksjonsfare de første 6 ukene.
Gikk 10 dager her, og det gikk helt fint.

Slapp du å sy du eller? 14 dager siden fødsel nå, Psykisk er jeg klar, men underlivet mitt er ikke klart...

Slapp du å sy du eller? 14 dager siden fødsel nå, Psykisk er jeg klar, men underlivet mitt er ikke klart...

Måtte sy 6 eller 7 sting.
Det var litt vondt første gangen, men gikk greit!

Her er det 4 uker siden fødselen. Fikk 3 sting som forsvant for par uker siden. Har ikke noe vondt. Gjort knipeøvelser lenge og føler jeg er helt normal som før, har liksom kontrollen som før. Blør heller ikke lenger. Har lyst på mannen min.

Men......er enda ikke klar for å få noe inn der igjen. Tror jeg har litt angst rett og slett, er redd for å få vondt, så tørr ikke prøve. Tørr ikke stappe en av mine egne fingre inni engang for å se liksom :confused: Sånn var det etter første fødsel også, tror det tok ca. 10 uker før vi hadde sex den gangen. Tror det går fortere denne gangen, men må nok belage meg på å vente en stund til.

Gruer meg ihjel til å dra til gynekologen for 6 ukers undersøkelsen....da får man jo det der spekelet inn, og det er bare 2 uker til :eek: - det grudde jeg meg til etter første fødselen også -men gikk jo fint. På en måte er den gyn undersøkelsen bra fordi da blir jeg tvunget til å se at det faktisk ikke er vondt....haha, huff.

Hvis dere er redd for at det skal gjøre vondt, kan dere prøve med masse glidemiddel.. ;)

Kan du ikke la han prøve litt andre ting først da? ;) trenger jo ikke å starte med det skumleste først.. :p

Jo eg har begynte med det "andre ting".. Men føler meg litt guilty eg tenker at menn trenger jo litt mer ik sant?

22 aug 2014

Ingenting å føle seg guilty for! Du har akkurat gitt han et barn! Han forventer sikkert ikke så veldig mye enda.. Menn er vel alltid glad hvis de får en bj.. ;) ?
Uansett går det jo an å prøve, hvis du har lyst, og så stoppe hvis det ikke er noe alright? :)

Back
Topp