Lovehearts ned på høykant!!!

Vicimama

Flørter med forumet
Jepp, halsbrann deluxe omtrent hver ettermiddag/kveld! Da funker loverhearts :-)
Elendig form, slapp-trøtt-kvalm-humørsvingninger-oppblåst og nevnte jeg trøtt??? 
men...MEN... Jeg er jo gravid :-D Det må man huske på oppi all "elendigheten", tenk så heldige vi er!!! :-) Går snart å finner senga med god samvittighet mens "alle" mine venner er på konsert og drikker. So what! ;-) emoticon

*Ønsker-alle-novemberdamene-ett-flott-svskap-og-lykke-til-framover* 

Vicimama skrev:
Jepp, halsbrann deluxe omtrent hver ettermiddag/kveld! Da funker loverhearts :-)
Elendig form, slapp-trøtt-kvalm-humørsvingninger-oppblåst og nevnte jeg trøtt??? 
men...MEN... Jeg er jo gravid :-D Det må man huske på oppi all "elendigheten", tenk så heldige vi er!!! :-) Går snart å finner senga med god samvittighet mens "alle" mine venner er på konsert og drikker. So what! ;-) emoticon

*Ønsker-alle-novemberdamene-ett-flott-svskap-og-lykke-til-framover* 

Høres fryktelig kjent ut, det samme med halsbrannen. Prøvde meg på litt sjokolade i gårkveld, og det ble ingen suksess altså. Greit for meg som syns sjokolade er veldig  godt, så kanskje jeg klarer å begrense meg :-) Nå skal jeg unne meg et glass Villa, og satser på at det går greit! Jepp, vi er heldige!

Du kan ta link:) kjøpes på apoteket

Lovehearts var det eneste jeg ikke prøvde når jeg var gravid med sønnen min.. Intet funket, men denne gangen skal jeg jaggu prøve lovehearts jeg og =) Hørt så mye bra om det!
Eneste som hjalp meg mor sure oppstøt og oppkast var å føde! Beste følelsen ever, alle symptomene forsvant med en gang han var ute <3

Back
Topp