Lov u girlz!! *snakkes om 8 dager!! :) *

Trone

Gotta love ebay
VIP
Da setter vi nesa mot Oslo og reisa vår. Håper vi får en fantastisk tur, selv om jeg ikke merker noe reisenerver eller sommerfugler enda. Er bare trøtt jeg, hehe!!

Snuppa dro fint avgårde på skolen og ønsket oss god tur og levering av gullet gikk bra og vi fikk begge en halvveis hadekos. Han var jo opptatt med Drømmehagenboka si, må jo skjønne det! Heheh!!

Gleder meg til å komme tilbake og lese alt dere har skrevet på 8 dager altså!! Håper det er en del! :) :) 

Og dere som følger med på H&A!!! Kunne dere gjort meg en tjeneste og holdt meg oppdatert innemellom på hva som skjer? Jeg går jo glipp av maaaange episoder tross alt og nå er det jo kjempespennende! Hehehe!!!! :D :D :D 

Håper ellers dere får en kjempefin helg og at uken som kommer blir kjempebra!
Lov u all og kommer til å savne dere <3 <3

MASSEMASSEMASSE god tur snuppis!!!!! Håper dette blir skikkelig minneverdig tur :D Må huske å ta masse bilder for oss nysgjerrige febbisene ;)

Løv ju!!!

Må ha en kjempe KJEMPE fin tur, kose dåkke masse :) de e dej vel unt :) stor klem :)

GOOOOOOO TUR, TRONIS!!!! Håbe dåkke får ein alldeles nyyyydelige tur, det fortjene dåkke!!!!

Møffen skrev:
GOOOOOOO TUR, TRONIS!!!! Håbe dåkke får ein alldeles nyyyydelige tur, det fortjene dåkke!!!!

SIGNemoticon

Go tur, snupp!! Kos dere masse og hils gubben og spør om han er fornøyd med hårfønern ;)

Lovelove!

Aj låv ju tu! Kos dere uendelig masse (og like mye som en hest. Jeg regner med du tog an' ). Jeg unner deg dette kjempemasse. Kom igjen med mange gode minner.

God tur!!

Håper dere koser dere kjempe masse :D dere har såååå godt av å være sammen bare dere to og kose dere >:) Gleder meg til å høre ALT når du kommer hjem :D låv juu <3

Kos dokk masse Trone!!! Håpe dokk får en fantastisk tur!!!

Trone og mannen storkoser seg på tur :-D De har det godt og varmt :-D
Fikk sms av henne igår :-D

Back
Topp