Knertina og ungene
Forelsket i forumet
Må innrømme at jeg er en smule (...eller et brød) skuffet over julegaven jeg fikk av samboeren.
Nå høres jeg ut som en bortjemt dritunge, jeg vet det.
Altså jeg har ikke sagt noe til han om det og prøvde å klistre på det søteste smilet ever.
Tror ikke han merket hvor skuffet jeg var.
Jeg ønsket meg et armbånd og trodde vel innerst inne at jeg skulle få det.
Men jeg fikk... En brødskjærer og et vaffeljern.
Jada, det gamle vaffeljernet streiket like før jul.. Men.. Et VAFFELJERN????
Og en brødskjærer da.. Synes det bare er unødvendig og tar mye plass :( Stygg er den og.
Jeg har da ikke bruk for noen av delene.. Jeg liker ikke vaffler engang..
Er fullt klar over hvor utakknemmelig jeg er. Men jeg synes gaven var så lite gjennomtenkt.
.....Og teit... Er jeg helt på jorde her? Er det ikke litt lov å være skuffet? Skal jo ikke nevne det likevel
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åkei, litt (les: veldig) dårlig samvittighet nå..
Jeg hadde jo såå lyst på dette armbåndet at jeg tenkte jeg skulle kjøpe det selv istede..
Så jeg så til han (uten å nevne noe om julegaven osv) at jeg hadde lyst til å kjøpe meg et armbånd.
Og at jeg og Ask skulle ta turen ned til byen i dag for å se på et.
Da fikk jeg beskjed om å ikke gjøre det.
Ble selvfølgelig veldig nyskjerrig og dro det ut av han.
Han skal kjøpe et til meg i mars.
Grunnen til at han venten var fordi navnene og fødselsdatoen til ungene våre skal stå ingravert i hjertet som henger på...
Uff.. Føler meg litt slem :/
Nå høres jeg ut som en bortjemt dritunge, jeg vet det.
Altså jeg har ikke sagt noe til han om det og prøvde å klistre på det søteste smilet ever.
Tror ikke han merket hvor skuffet jeg var.
Jeg ønsket meg et armbånd og trodde vel innerst inne at jeg skulle få det.
Men jeg fikk... En brødskjærer og et vaffeljern.
Jada, det gamle vaffeljernet streiket like før jul.. Men.. Et VAFFELJERN????
Og en brødskjærer da.. Synes det bare er unødvendig og tar mye plass :( Stygg er den og.
Jeg har da ikke bruk for noen av delene.. Jeg liker ikke vaffler engang..
Er fullt klar over hvor utakknemmelig jeg er. Men jeg synes gaven var så lite gjennomtenkt.
.....Og teit... Er jeg helt på jorde her? Er det ikke litt lov å være skuffet? Skal jo ikke nevne det likevel
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åkei, litt (les: veldig) dårlig samvittighet nå..
Jeg hadde jo såå lyst på dette armbåndet at jeg tenkte jeg skulle kjøpe det selv istede..
Så jeg så til han (uten å nevne noe om julegaven osv) at jeg hadde lyst til å kjøpe meg et armbånd.
Og at jeg og Ask skulle ta turen ned til byen i dag for å se på et.
Da fikk jeg beskjed om å ikke gjøre det.
Ble selvfølgelig veldig nyskjerrig og dro det ut av han.
Han skal kjøpe et til meg i mars.
Grunnen til at han venten var fordi navnene og fødselsdatoen til ungene våre skal stå ingravert i hjertet som henger på...
Uff.. Føler meg litt slem :/