Lov til å være skuffet? *OPPDATERT*

Knertina og ungene

Forelsket i forumet
Må innrømme at jeg er en smule (...eller et brød) skuffet over julegaven jeg fikk av samboeren.
Nå høres jeg ut som en bortjemt dritunge, jeg vet det.
Altså jeg har ikke sagt noe til han om det og prøvde å klistre på det søteste smilet ever.
Tror ikke han merket hvor skuffet jeg var.

Jeg ønsket meg et armbånd og trodde vel innerst inne at jeg skulle få det.
Men jeg fikk... En brødskjærer og et vaffeljern.
Jada, det gamle vaffeljernet streiket like før jul.. Men.. Et VAFFELJERN????
Og en brødskjærer da.. Synes det bare er unødvendig og tar mye plass :( Stygg er den og.

Jeg har da ikke bruk for noen av delene.. Jeg liker ikke vaffler engang..
Er fullt klar over hvor utakknemmelig jeg er. Men jeg synes gaven var så lite gjennomtenkt.
.....Og teit... Er jeg helt på jorde her? Er det ikke litt lov å være skuffet? Skal jo ikke nevne det likevel

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Åkei, litt (les: veldig) dårlig samvittighet nå..

Jeg hadde jo såå lyst på dette armbåndet at jeg tenkte jeg skulle kjøpe det selv istede..
Så jeg så til han (uten å nevne noe om julegaven osv) at jeg hadde lyst til å kjøpe meg et armbånd.
Og at jeg og Ask skulle ta turen ned til byen i dag for å se på et.

Da fikk jeg beskjed om å ikke gjøre det.
Ble selvfølgelig veldig nyskjerrig og dro det ut av han.
Han skal kjøpe et til meg i mars.
Grunnen til at han venten var fordi navnene og fødselsdatoen til ungene våre skal stå ingravert i hjertet som henger på...

Uff.. Føler meg litt slem :/

Hehe, uffda...

Hadde nok blitt ganske skuffet jeg også hadde gubben gitt meg et vaffeljern ja [X(] Er jo forskjell hvor mye folk gir i gave til sin kjære mtp økonomien.... hadde du sagt du ønsket deg dette så hadde det jo vært greit... men hvis du ikke liker vaffler en gang, hehe...

Jeg hadde nok nevnt det forsiktig, men det er meg da [:D]

Han brukte mer penger på vaffeljernet og brødskjæreren enn han kunne ha brukt på armbåndet jeg ønsket meg. Og jeg har jo til og med vist han vilket armbånd det var :( Godt å få tømt seg her.

En BRØDSKJÆRER!!! Hva i helvete liksom. Hahaha.

hehe [:D] nei hva skal man med en brødskjærer!? [;)]
men det er bedre enn min gave da, som var ingenting... (vi hadde sagt vi ikke skulle kjøpe noe til hverandre da, selv om jeg ikke klarte å holde meg til det)

Jeg vil kun si at dere som i det heletatt har fått noe av de dere er sammen med er heldige.. jeg fikk ikke noen ting,han ville ikke feire jul sammen med meg og barna mine en gang da han ikke hadde sine barn på julaften. Så jeg feiret julaften med kun mine to gutter,låg på sofaen heile julekvelden og var skuffet og presset tårene tilbake for at guttene ikke skulle se hvor såret jeg var.
Vær glad for at dere i det heletatt fikk noe selv om det ikke var verdens mest romantiske gave,bedre enn ingenting.

ORIGINAL: alene27

Jeg vil kun si at dere som i det heletatt har fått noe av de dere er sammen med er heldige.. jeg fikk ikke noen ting,han ville ikke feire jul sammen med meg og barna mine en gang da han ikke hadde sine barn på julaften. Så jeg feiret julaften med kun mine to gutter,låg på sofaen heile julekvelden og var skuffet og presset tårene tilbake for at guttene ikke skulle se hvor såret jeg var.
Vær glad for at dere i det heletatt fikk noe selv om det ikke var verdens mest romantiske gave,bedre enn ingenting.

Hjelpes.... uffda [X(] Tror ikke jeg skal si hva jeg fikk en gang av min kjære....

Det ER lov til å være skuffet, selv om noen andre "hadde det verre" føler jeg- Fordi du føler jo det samme for din situasjon uansett. Jeg hadde blitt sinnsykt skuffet og lei meg om min ga meg noe så upersonlig med mindre det er avtalt! Spesielt når han visste at det var noe annet som stod på ønskelisten.

ORIGINAL: alene27

Du har helt rett, jeg fikk hvertfall noe.
Det høres ikke ut som du hadde en trivelig jul i det heletatt.
Synes det var kjempesynd at du måtte feire den alene med guttene dine.
Utrolig dumt gjort av partneren din må jeg si!

Men jeg må innrømme at jeg fortsatt er skuffet over gaven jeg fikk.
Når han først skal bruke de pengene så kunne han ha brukt det på noe jeg hadde blitt glad for.
Og når han vet hva jeg ønsket meg som atpåtil var billigere enn det han kjøpte så ble jeg skuffet.
Han burde kjenne meg godt nok nå som vi har to barn og er samboere at jeg ikke liker vafler og har bruk for eb brødskjærer.

Kjærestegaver kjøpes ikke på elkjøp. Dette har heldigvis gått inn hos samboeren min. Hadde jeg alikevel fått en slik gave, ja, da hadde jeg blitt skuffet...

Synes du har lov til å være skuffa, jeg... Hadde jammen meg jeg vært også! Brødskjærer trengs ikke, man kan da skjære brødet sitt med brødkniven eller få det ferdig oppskåret på butikken! Og VAFFELJERN når man ikke liker vafler engang..??[:-][8D] Hehe, han så nok på det som "praktiske gaver", men likevel. Han visste at du ønska deg armbånd, så skjønner at det ikke ble noe stjerne i boka den kvelden altså.

ORIGINAL: FruMamma

Kjærestegaver kjøpes ikke på elkjøp. Dette har heldigvis gått inn hos samboeren min. Hadde jeg alikevel fått en slik gave, ja, da hadde jeg blitt skuffet...

Nei, de kjøpes på Expert [;)]
Er sååå fornøyd med min Dolce Gusto! hehe...

hahaha, fantastisk!! Det har du en ordentlig mann altså!![8D]

huff, nei jeg skjønner deg godt jeg. Det var som det året jeg fikk playstation-spill i julegave fordi mannen ville ha det og ikke kunne komme på noe annet å kjøpe til meg[:-] Jeg som ikke spiller engang![8D]

Menn er såååååååå utrolig treige sånn sett!!Og ja, det er lov å være skuffet[:)]

Forstår skuffelsen ja...Slike ting får man kanskje av mamma eller pappa...Mye mulig han har fått et tips fra noen nære og gått på den....

Prøve og tenke at det er tanken som teller...Og en ting til bare og fortsette og ønske seg armbånd...

Tenk om du får armbåndet når babyen kommer? [8|] Er jo lov å håpe [;)]

Fikk ikke en dritt av samboeren jeg..
Mat, familie og glede som teller..
Ikke gavene, der er det tanken som teller..
kanskje han sparer armbåndet til en annen anledning, kanskje han ville at du skulle ha det han gav deg. Det gledet kanskje han?

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: FruMamma

Nei, de kjøpes på Expert [;)]
Er sååå fornøyd med min Dolce Gusto! hehe...

VI har også Dolce Gusto. ;) Kjøpte den til 30 års dagen til mannen min fra mine foreldre til han.
Er kjempefornøyd med den selv. ;) Hehe

Det ER lov å bli skuffet ja... Det er nok en av de mest upersonlige og u-kjæreste gavene jeg har hørt om tror jeg.... Men jeg hadde nok sagt noe forsiktig selv, slik at det ikke skjer igjen... :p

Nåååh så herlig [:)][:)][:)]

Ikke ha dårlig samvittighet, det kunne jo ikke du vite [:D]

ORIGINAL: Knertina og ungene

Må innrømme at jeg er en smule (...eller et brød) skuffet over julegaven jeg fikk av samboeren.
Altså jeg har ikke sagt noe til han om det og prøvde å klistre på det søteste smilet ever.

Og en brødskjærer da.. Synes det bare er unødvendig og tar mye plass :( Stygg er den og.

Er fullt klar over hvor utakknemmelig jeg er. Men jeg synes gaven var så lite gjennomtenkt.
.....Og teit... Er jeg helt på jorde her? Er det ikke litt lov å være skuffet? Skal jo ikke nevne det likevel

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg hadde jo såå lyst på dette armbåndet at jeg tenkte jeg skulle kjøpe det selv istede..
Så jeg så til han (uten å nevne noe om julegaven osv) at jeg hadde lyst til å kjøpe meg et armbånd.

Grunnen til at han venten var fordi navnene og fødselsdatoen til ungene våre skal stå ingravert i hjertet som henger på...

Hi hi! Det jeg skrev lenger nede, kanskje han sparte det til en annen anledning ;) De er ikke så dumme som vi tror de der mennene våre :)

ORIGINAL: Tina1988

ORIGINAL: Knertina og ungene

Hi hi! Det jeg skrev lenger nede, kanskje han sparte det til en annen anledning ;) De er ikke så dumme som vi tror de der mennene våre :)

Jaaa <3 Og du hadde helt rett :):):) Kjempeglad ble jeg!

Back
Topp