Lov til å få ut litt fortvilelse og frustrasjon her..?

Lille trille :)

Andre møte med forumet
Jeg hadde en MA i mars 2018, en ny i november samme år og hadde egentlig gitt opp håpet om at det skulle komme en ny mulighet (er jo ikke så ung lenger). Men i september fikk vi jaggu to nye streker. Har slitt veldig med å klare å glede meg over det og for en ukes tid siden kjente jeg at symptomene ble en del svakere, men har ikke blitt helt borte. Gikk med hjertebank og vond magefølelse til TUL i dag, først fant hun ingenting, men etter litt fant hun et bittelite knøtt med størrelse tilsvarende 5+4 og hun syntes hun så pulsasjon. Både gyn og mannen øyner håp, men det rimer ikke helt for meg.. Jeg har hatt stabile sykluser og tydelig positiv test for 19 dager siden, menstermin tilsier at jeg skulle være 6+6 i dag, det høres rart ut om 5+4 skulle stemme.. Så da sitter jeg her og venter på ny UL om ei uke og kan ikke egentlig dele bekymringene med andre enn dere (og mannen da), ingen vet jo noe ennå. Jeg vet jeg burde være positiv med tanke på at det fantes noe der, men sliter litt med det akkurat nå, kjenner jeg..
 
Ikke lett å gå å vente. ❤️ Har ingen erfaring med dette. Min erfaring har bare vært at det var dødt. kan jo håpe at det er noe i at egg kan gå i dvale. ❤️ Krysser fingrene for deg jeg.
 
Jeg opplevde en gang å bli satt tilbake 16 dager, noe som tilsa jeg hadde positiv test før jeg ble gravid.
Gynekologen da forklarte det med at embryo kan gå i dvale. Så ikke umulig med et vellykket svangerskap, selv om jeg nok som du hadde vært realistisk på at det ikke er sikkert.
Stor klem:Heartbigred
 
Om det kan hjelpe noen i samme situasjon, oppdaterer jeg litt. Ny ul i dag viser er bittelite hjerte som slår, alt så fint ut og knøttet ser ut til å ha "riktig" størrelse etter hvor langt jeg mener jeg burde være på vei. Mistet i uke 8 ved første MA så jeg sliter litt med å tøre å tro at det kan gå veien, men det er i alle fall håp ❤
 
Om det kan hjelpe noen i samme situasjon, oppdaterer jeg litt. Ny ul i dag viser er bittelite hjerte som slår, alt så fint ut og knøttet ser ut til å ha "riktig" størrelse etter hvor langt jeg mener jeg burde være på vei. Mistet i uke 8 ved første MA så jeg sliter litt med å tøre å tro at det kan gå veien, men det er i alle fall håp ❤
Gratulerer!

Hender det er vanskelig å se og de vokser litt i rykk og napp i starten. I tillegg kan en ørliten målefeil gi stort utslag i dager.

Som rainbowdash sier kan et befruktet egg gå i dvale, men kan ikke forklare tidlig positiv test da for det jeg har lært av gynekologer og fostermedisinere er at det skjer før egget fester seg
 
Om det kan hjelpe noen i samme situasjon, oppdaterer jeg litt. Ny ul i dag viser er bittelite hjerte som slår, alt så fint ut og knøttet ser ut til å ha "riktig" størrelse etter hvor langt jeg mener jeg burde være på vei. Mistet i uke 8 ved første MA så jeg sliter litt med å tøre å tro at det kan gå veien, men det er i alle fall håp ❤
Håper dette går veien❤️
 
Back
Topp