Lov mot å stemme på eget bidrag?

lelo

Glad i forumet
Hva syns dere? skal det bli en regel mot å stemme på sine egne bidrag i de forskjellige bildekonkurransene på forumet?[:)]

Jeg valgte "samme for meg".

Jeg synes man kan få stemme på de man vil - syns man at sitt eget er best, så er jo den saken enkel.

ORIGINAL: stinefine

Jeg valgte "samme for meg".

Jeg synes man kan få stemme på de man vil - syns man at sitt eget er best, så er jo den saken enkel.

Samme her[:)]

Gikk ut fra at d va en regel, så JA æ syns d ska vær en regel [;)]

Samma for meg... Men hvem som helst kan jo gå bort i fra denne regelen da...[8D]

Jeg svarte nei jeg. (Nå bidrar jeg ikke akkurat så vledig mye i dise konkurransene men....)

Dette er jo ikke noe som kan overvåkes på noe vis uansett. Og jeg tror faktisk de fleste her inne ikke stemmer på seg selv, bare for å få en stemme. Men heller faktisk er relativt objektive og klarer å se hva de faktisk syns er det beste bidraget.

Så da syns jeg heller det bare må gå på "samvittigheten" til folk og ikke at det er en regel at man _ikke_ kan gjøre det. Hva om det er 2 bidrag? Da har man jo ikke noe valg på en måte da viss det er en regel på det.

Det er i grunnen det samme for meg, men har aldri stemt på egne bidrag og kommer vel ikke til å gjøre det i fremtiden heller.

Back
Topp