lov å si at

Bøllefrø*

Elsker forumet
jeg er litt lei av å gå hjemme med mini om dagen!!
fælt å si det, men han er full av energi, og nå har det liksom stoppet opp litt for hva vi gjør..
nå er det tredje uka vi går oppå hverandre.[>:]

neste uke skal han starte tilvenning i ny bhg, men det er forferdelig upraktisk, han skal legges inn på riksen 9 august og være der den uken.
så jeg gidder ikke starte tilvenning neste uke for så å være på riksen en uke, og uka etter skal han liksom beg for fullt i ny bhg...idioti!!!!!!

planen var jo at jeg skulle få jobbe i barnehagen de ukene her, men det har jo ikke blitt noe av[&o] irriterende!!
så nå er det null inntekt, og jeg begynner å bli, eller har blitt småsprø!!

DET er fullstendig lov. Jeg blir sprø av bare ett par dager...[&:] og han også! Ellers må jeg holde ham i aktivitet hele dagen, og det kan også være en utfordring.
Håper det ordner seg med alt sammen snart!

KLEM[:)]

Ja det er lov å være lei. Er sliten etter bare 3 dager jeg, hehe. Kjedelig når det regner også, what to do then. Begrenset hvor morro det er å dra på lekeplass alene hver eneste dag.
Vi har ganske travelt program ihvertfall til over neste helg, så da kommer ikke hun til å ha tid til å kjede seg. Så er det bare ett par dager til vi reiser på "aleneferie", og deretter rett til dyreparken. Så er det bare helgen igjen før ferien er over [8|]

Hehe, har hatt L hjemme i 1 mnd nå vi, har vært på tur i 3 uker da men, heldigvis er han ikke så avhengig av å aktiviseres, han aktiviserer seg selv stort sett. Men han er jo så trassete nå for tiden at halvparten kunne vært nok, høygravid som jeg er så er det en anelse slitsomt ja. Skal bli godt å få levere ham i barnehagen neste mandag og da har han også full plass. 

godt å høre at det er fler, har vært hjemme med han i 3 uker, og han beg bhg den 16 august... jaja, må bare bite tenna sammen![:)]

selvsagt er det lov[:D]
du er absolutt ikke den eneste om å føle det sånn.
synd dere sliter økonomisk, er om ikke lenge snur flisa.[;)]

ORIGINAL: TheusOgNuska

selvsagt er det lov[:D]
du er absolutt ikke den eneste om å føle det sånn.
synd dere sliter økonomisk, er om ikke lenge snur flisa.[;)]

det går rundt økonomisk, men hadde vært deilig med litt ekstra[:)]
blir godt når skole ferien er over for ungene, back to work[:)]

Skjønner deg godt[:)] Snuppa mi er heldigvis veldig glad i å leke for seg selv, så jeg føler meg kjempeheldig. Har 2 uker igjen hjemme, og da har hun vært hjemme i 6 uker. Syns det har gått veldig bra[:)]

ORIGINAL: Rappo

Skjønner deg godt[:)] Snuppa mi er heldigvis veldig glad i å leke for seg selv, så jeg føler meg kjempeheldig. Har 2 uker igjen hjemme, og da har hun vært hjemme i 6 uker. Syns det har gått veldig bra[:)]

6 uker ja, da hadde vi vært lagt inn på lukket avdeling[8D]
har jo begynt å jobbe på skole, så lurer på hvordan disse sommerferiene skal bli fremover.. hehe.
hadde vært enklere om det ikke hadde vært bhg bytte for han nå, da hadde det bare blitt 2 uker hjemme.
men vi overlever[:)]

Back
Topp