Lov å bli skuffet?

Jeg hadde nok blitt skuffet ja. spesielt når du har sagt ifra om datoen så lenge i forveien.
Her kom ikke svigerfar i dåpen. Jeg ble kjempelei meg[&o] Hørte ingenting fra han, ingen gratulasjoner, ingen gave.. Ble kjempeskuffet[:(]

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: Sirene

Om du faktisk har mint henne på 22. mai senest i dag, så synes jeg saken får en helt annen vending!

Forstår henne om alle de andre venninnene ville 18-22 mai, og hun derfor måtte akseptere det for å bli med, men hadde det skjedd meg så hadde jeg sagt i fra til deg på forhånd nettopp for å ikke virke som jeg ikke bryr meg. Å ikke komme på dåpen synes jeg er greit så lenge man har en grei nok grunn og informerer på en høfflig måte. Om hun har unngått å komme i andre selskaper med tynnere grunner, så forstår jeg at hun synes denne turen er viktigere enn dåpen. Personlig vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde valgt.

Synd at forholdet mellom dere er sånn, endret det seg etter at du ble gravid? Ser at du har prøvd i 4 år, så du har jo vært igjennom din del, har hun og broren kanskje prøvd like lenge eller lenger?

De prøvde omtrent like lenge før de "ga opp"... Da kjøpte de seg motorsykkel og sa at de heller ville leve livet..... Men da jeg nå ble gravid så har ho blitt veldig oppsatt på å presisere "Når det blir min tur...." osv.... Selv om legene ga dem opp ang prøverør.....

Søsteren hennes fikk forresten en datter for en uke siden, og ho er helt i hundre pga det....

De er forresten bare 2 stk som skal på den turen, så hadde garantert ikke vært noe problem å komme hjem kvelden før f.eks....

Ikke misforstå meg, men hun har det nok vanskelig å gjemmer seg heller bort enn å face det.. Du har jo vært prøver selv, så du vet nok kanskje hvor vanskelig det kan være når "alle" rundt deg får barn og du strever og ønsker så sterkt!? Prøv og forstå, selv om det selvfølgelig er uhøflig og lite fint og ikke glede seg på andres vegner..

Jeg skjønner at du føler deg skuffet, men når man skal ha barn og har fått barnet så er man ekstremt opptatt av barnet sitt. men er ikke alle som er like engasjerte som foreldrene, og det blir noen sånne "slag i trynet" underveis, når man innser at dette vakre barnet ikke er hovedprioriteten til de rundt.

og når hun i tillegg sliter med å komme i samme situasjon selv, så kan jeg forstå at dette blir tøft for henne. kanskje hun makter å være glad for søsteren sin, men så stopper det der.

ville snakket med broren min, og fortalt at jeg gjerne skulle hatt hun der, men forstår om hun ikke vil/orker/kan..

ORIGINAL: Jogger`n

Tror du skal slå et slag for "empati" og "sympati". Du av alle burde ha en smule forståelse for hvordan hun har det akkurat nå. "Jippi, nå greide vi å bli gravide, og nå skal ALLE rundt oss være superhappy for oss 24/7". Prøv å skru tiden tilbake litt, og se om du kan sette tærne dine ned i hennes sko. Ja, bad timing med jentetur, men helt ærlig, jeg forstår henne. "med tanke på alle de ytterst tynne grunnene ho har kommet med for å droppe familieselskaper på vår side i det siste.... " - har du noen gang spurt henne hvorfor? Og hvis dere ikke har noe supertforhold fra før av, gjør det da så mye at hun ikke kommer da?

Jada, det er superflott at dere skal ha barndåp, og det blir en kjempestor dag for. Men husk at alle er ikke like engasjert som foreldrene. La dåpen bli som den blir, og bruk heller energien på det som først og fremst kommer, fødselen.

kan jo faktisk være at hun har helt forferdelig kjipe psykiske problemer pga denne barnløsheten? jeg forstår henne i så fall. da gjør man alt man kan for å rømme fra det som gjør vondt verre... forstår at du er skuffa, men forstår henne også på en måte.

jeg var på øyhopping i 3 herlige uker i hellas da fadderbarnet mitt (bestevenninna mi si jente) ble døpt.
og en forbainna god fadder er jeg[:D]

Det kan jo hende hun kommer hjem tidlig på morgenen da..da rekker hun det jo fint.

Trur eg hadde brydd meg svært lite om at ei svigerinne eg har eit dårleg forhold til ikkje kunne komme i dåp. Er ikkje det i grunn berre bra? Eg likar best å omgi meg med folk eg liker, dåp eller ikkje[:D]

ORIGINAL: [Malin]

Man inviterer jo til dåp, så er det jo opp til hver enkelt om dem vil komme eller om det passer...

ja da har du lov til å bli skuffa ja! synes det var dårlig gjort, hu burde sjekka opp når dåpen var før hu bestilte.

ORIGINAL: Lissyjane

Hadde ikke brydd meg. Så lenge HAN kommer,så hadde er det det viktigste. Hvis ikke du har det beste forholdet til henne,så ser jeg ikke problemet[:)]

Her kom hverken min far eller min bror i navnefesten, selv om de fikk invitasjon 6 mnd i forveien. Så nei, jeg hadde hverken blitt sår eller skuffet fordi kona til broren min ikke hadde kommet, særlig når du beskriver forholdet dere i mellom som kjølig. Og ja, hadde jeg hatt en tøff jentetur planlagt hadde jeg droppet en dåp hos svigers (og vi har et supert forhold). 

ORIGINAL: Flaskemamma

ja da har du lov til å bli skuffa ja! synes det var dårlig gjort, hu burde sjekka opp når dåpen var før hu bestilte.

enig.. du sa jo at det var dåp den dagen hun skulle bestille billetter. så hun var fullstendig klar over det..

Back
Topp