Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nullenusken
ORIGINAL: Sirene
Om du faktisk har mint henne på 22. mai senest i dag, så synes jeg saken får en helt annen vending!
Forstår henne om alle de andre venninnene ville 18-22 mai, og hun derfor måtte akseptere det for å bli med, men hadde det skjedd meg så hadde jeg sagt i fra til deg på forhånd nettopp for å ikke virke som jeg ikke bryr meg. Å ikke komme på dåpen synes jeg er greit så lenge man har en grei nok grunn og informerer på en høfflig måte. Om hun har unngått å komme i andre selskaper med tynnere grunner, så forstår jeg at hun synes denne turen er viktigere enn dåpen. Personlig vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde valgt.
Synd at forholdet mellom dere er sånn, endret det seg etter at du ble gravid? Ser at du har prøvd i 4 år, så du har jo vært igjennom din del, har hun og broren kanskje prøvd like lenge eller lenger?
De prøvde omtrent like lenge før de "ga opp"... Da kjøpte de seg motorsykkel og sa at de heller ville leve livet..... Men da jeg nå ble gravid så har ho blitt veldig oppsatt på å presisere "Når det blir min tur...." osv.... Selv om legene ga dem opp ang prøverør.....
Søsteren hennes fikk forresten en datter for en uke siden, og ho er helt i hundre pga det....
De er forresten bare 2 stk som skal på den turen, så hadde garantert ikke vært noe problem å komme hjem kvelden før f.eks....
ORIGINAL: Jogger`n
Tror du skal slå et slag for "empati" og "sympati". Du av alle burde ha en smule forståelse for hvordan hun har det akkurat nå. "Jippi, nå greide vi å bli gravide, og nå skal ALLE rundt oss være superhappy for oss 24/7". Prøv å skru tiden tilbake litt, og se om du kan sette tærne dine ned i hennes sko. Ja, bad timing med jentetur, men helt ærlig, jeg forstår henne. "med tanke på alle de ytterst tynne grunnene ho har kommet med for å droppe familieselskaper på vår side i det siste.... " - har du noen gang spurt henne hvorfor? Og hvis dere ikke har noe supertforhold fra før av, gjør det da så mye at hun ikke kommer da?
Jada, det er superflott at dere skal ha barndåp, og det blir en kjempestor dag for. Men husk at alle er ikke like engasjert som foreldrene. La dåpen bli som den blir, og bruk heller energien på det som først og fremst kommer, fødselen.