Louisa er i mål

Trolliz

Første møte med forumet
Jeg sniker meg bare innom for å komme med litt sladder !!

Louisa fikk sin lille Stine klokken 01.15 den 11 Februar. Hun veier 3670 gram og er 50 cm.
Hun har masse hår og er helt nydelig ( har nettopp vært på KK og hilst henne velkommen)

Hun ble tatt med keisersnitt etter nesten et døgn med rier .
Regner med at Louisa gir dere rapport (hun ba meg sladdre) og kommer med masse herlige skrytebilder.[;)]

ååååå...så moro!!!

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!

gratulerer så masse

Gratulerer!!!

Gratulerer så masse Louisa!! Hørtes ut som en hard fødsel, men jeg tørr vedde penger på at det var verdt det!

oisann!![:D] Gratulerer så mye!

GRATULERER[:D][:D][:D]

gratulerer så mye med jenta[:D][:D][:D] håper dere koser dere masse...

Gratulerer så masse med jenta[:)]

Gratulerer så masse[;)]

Gratulerer med jenta [:D].

Gratulerer så kjempe masse [:D]

Gratulerer! Håper at dere koser dere nå [;)]

ORIGINAL: Louisa

Vi storkoser oss nå selv om vi enda er på sykehuset. Blir her vel til onsdag. Jeg er så evigtakknemmelig for at jeg slapp å gå over tiden og samtidig veldig glad for at det tross alt gikk så bra som det gjorde.

ble bare litt nysgjerrig nå du er enda på sykehuset og pålogget her på bebyverden hvordan??[8|]

ORIGINAL: Louisa

Ja, fødselen var knall hard, mye verre enn det jeg hadde forestilt meg i mitt verste mareritt ( og jeg hadde en tøff fødsel sist også......trodde ikke det kunne bli verre, men så feil kan man ta).

Godt at alt gikk bra til slutt! Men huff... du må ikke skremme meg sånn å si at det var verre enn sist gang! Hadde selv en hard fødsel, er på "overtid" nå, å tenker at det kan jo ikke annet enn å gå bedre enn sist, så jeg har ikke grua meg så masse enda... Bør kanskje begynne med det nå da[:'(]

Lykke til med lille Stine hvertfall!!

Vil bare gratulere så masse!!![:D][:D][:D]

Back
Topp