LOTTOOOOO!!!!!

Mammaia 81

Elsker forumet
Johooo!!!
Jeg hadde ei nye ei på opplæring i resepsjonen i dag, og skulle vise henne litt med tippeterminaln, bl.a. hvordan kundene kan få en kontoutskrift av spillekontoen sin.
Så da tar jeg opp mitt eget spillekort og tar en utskrift, og jaggu har jeg ikke vunnet!!!
Forrige lørdag har jeg vunnet over 7000 kroner, og siden jeg ikke har sjekka, så har jeg selvfølgelig ikke visst det!!
Og jeg som aldri har vunnet noe i det hele tatt!!!! Det passer bra til vi skal til Riga i Mai :D

Så sinnsykt digg[:D][:D][:D]
Gratulerer med storgevinst[8D][:D]
Det kommer nok godt med[:D]

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE [:D] Kjempeherlig måte å finne det ut på, skikkelig bonus før turen. Kooose deg med ekstra penger[:D]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Din heldiggris!!![:D]

Heeerlighet, det er ganske mye penger når jeg tenker meg om da!
Jeg og sambo har levert samme lottorekka siden vi fyllte ut en kupong sammen for å se om vi kunne tjene oss litt mere cash til vi skulle til Thailand for 2.5 år siden, og endelig betalte den seg litt :D

(Velger selvfølgelig å se helt bort fra alle pengene jeg da har brukt på Lotto siden vi begynte da, det e rjo bare bagateller!!)

WOW!!! Gratulere!!!

ORIGINAL: Mammaia 81

Johooo!!!
Forrige lørdag har jeg vunnet over 7000 kroner, og siden jeg ikke har sjekka, så har jeg selvfølgelig ikke visst det!!
Og jeg som aldri har vunnet noe i det hele tatt!!!! Det passer bra til vi skal til Riga i Mai :D

Gratulerer med seier!! ;) Kjekt å vinne litt i blant! :)

Vi skal og til Riga i mai faktisk!! Blir stas!! ;)

Rapport | Innlegg nr.: 10
Side: [1]
[Svar på melding] Alle Forum >> [Termin- og barselklubber] >> 2010 >> August 2010 >> LOTTOOOOO!!!!! Side: [1]
Hopp til:

ORIGINAL: Weronix

Johooo!!!

Så gøy at dere også skal! HAr dere vært der før eller?
Vi er invitert med av sambos far og dama, som tar med alle barna med følge i anledning 60 års-dag,
og jeg har aldri vært i noen av de baltiske landene før!

ORIGINAL: Weronix

Johooo!!!

Så gøy at dere også skal! HAr dere vært der før eller?
Vi er invitert med av sambos far og dama, som tar med alle barna med følge i anledning 60 års-dag,
og jeg har aldri vært i noen av de baltiske landene før!

Nei, vi har aldri vore der før vi heller! Så det blir spennande! Vi skal bu på et hotell litt uttafor sentrum då, så må ta tog eller buss inn for å gå på sightseeing! Men tippa eg ikkje har lyst å traske så ALT for masse dei dagane uansett!! Får heller satse på Spa og avslapning! ;)

Kjekt å få feire 60årsdagen i det store utland da! :)

Ja, jeg skal i alle fall passe på og få meg noen spa-behandlinger, og ikke minst, Manikys og pedikyr!!!!
**JOY** [:)]

ORIGINAL: Vugge

Heldiggriser!! Har så lyst til å dra dit selv jeg, men kan ikke pga Michael.. Er så mye rasisme der borte at han tør ikke ta sjansen.. Så håper på en jentetur etterhvert! Regner med det kommer en oppdatering fra dere når dere har vært der? :)

Husk å si fra at dere er gravide da, hvis ikke de ser det, så dere får massasje for gravide[;)]
Ikke alle oljer som er bra for oss med nurk i magen! ;)

Det må være perfekt å dra dit på jentetur da!
Jeg tror ikke det er noen fare for at det ikke synes at jeg er gravid i alle fall, men kommer uansett til å be om massasje tilpasset gravide når jeg bestiller time :)
Oppdatering skal dere selvfølgelig få :)

Så godt til dere!! Gratulerer så MYE!! [:D][:D]

åååååå gud så gøy!!!! [:D]
Er jo bare helt fantastisk [:)]

Ja det kan jeg tenke meg du ble glad for[:D] Jeg blei jo ikke sjalu nå hihi[:D]
Da må du kose deg masse med gevinsten din[:D][:D] Gratulerer[:D][:D]

åhh, så kult!! Grattis!!! [;)][:D]

Gratulerer!! [:)]
Tror aldri jeg har vunnet mer enn 150 kroner på lotto... Men neste gang!

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Din heldiggris!!![:D]

ORIGINAL: ElisabethRB

Så sinnsykt digg[:D][:D][:D]
Gratulerer med storgevinst[8D][:D]
Det kommer nok godt med[:D]

ORIGINAL: Ungmamma90

Ja det kan jeg tenke meg du ble glad for[:D] Jeg blei jo ikke sjalu nå hihi[:D]
Da må du kose deg masse med gevinsten din[:D][:D] Gratulerer[:D][:D]

Back
Topp