Lottofølelse!

hissigproppen

Gift med forumet
Det er når man kommer på at man har jordbæryoghurt i kjøleskapet på jobben, når man er megafysen på noe på mandagen! Ble skikkelig glad jeg! :-)

Små gleder skal ikkje undervurderast!

Hehe, hørtes deilig ut :D

Hurra for jordbær youghurten!! :)

14februar<3 skrev:
eller når du komme hjem t nyvaska leilighet å maten står på borde :)  någe så bf jørr kver dag :P 

Åhhh, det er vel mer sånn Euromillions eller Viking Lotto-følelse det

Jeg er så sugen på klementiner for tiden, og trodde jeg var heilt tomt for de, så jeg begynte å grave i skaper osv. etter noe annet godt, deretter gikk jeg tilbake til kjøleskapet og heilt inni til hjørnet fant jeg 2 klementiner i en pose:-) Godt det ikke var noen andre her, for det hadde vært temmelig flaut hvis noen andre såg de tårene av glede som var i øyen kroken min då:-)

øyensten skrev:
Jeg er så sugen på klementiner for tiden, og trodde jeg var heilt tomt for de, så jeg begynte å grave i skaper osv. etter noe annet godt, deretter gikk jeg tilbake til kjøleskapet og heilt inni til hjørnet fant jeg 2 klementiner i en pose:-) Godt det ikke var noen andre her, for det hadde vært temmelig flaut hvis noen andre såg de tårene av glede som var i øyen kroken min då:-)

Hehehe, syns det hadde vært søtt jeg, hehe.

hissigproppen skrev:

14februar<3 skrev:
eller når du komme hjem t nyvaska leilighet å maten står på borde :)  någe så bf jørr kver dag :P 

Åhhh, det er vel mer sånn Euromillions eller Viking Lotto-følelse det

mhm, HEILT enige :P 

Back
Topp