Lotten og andre scrappere:)

vimsemamma

Glad i forumet
Nå har jeg vært her inne og lest i 2 dager nå, og jeg må si jeg er mektig imponert av arbeidet deres[:)] drømmer om å bli like flink, men det kreves vell en del trening. Så, det jeg lurte på er ;
De bokstavene dere bruker, er det fra en slik kuttemaskin? Eller får du kjøpt ferdige bokstaver? Eller kan du printe ut og klippe selv, evt printe rett ut på Lo`en?

Også synes jeg dere er så flinke til å sette sammen alt! Farger og kombinasjoner, bilder og tekst, alt er så STILIG!. Finnes det maler på dette f.eks, eller er det bare fri fantasi?

Takk for svar jenter[:D][:D] Og forresten, lagde julekalender i går, og ble faktisk fornøyd:) Gleeeder meg til å gi bort til familien, de kommer ikke til å tro sine egne øyner:)

Får vi se bilde?[:)]

jeg bruker en del chipboard (tykk papp) og thickers, i tillegg til stansemaskinene mine. ta deg en titt i nettbutikkene, det er utrolig mye lekkert å finne av alfabeter der, som ikke koster skjorta![:)]
Du kan fint printe og kutte selv, da bør du ha en god kniv, det gir finere resultat en saks som regel! Og ei glassplate er fint som underlag, da glir kniven lett. (ta glasset av ei ramme du ikke bruker eller noe). Lønner seg å pringe ut teksten soeilvendt på baksiden av papiret[;)]

Som regel scrapper jeg fra eget hode, men om det går litt treigt, bruker jeg skisser noen ganger og. Finnes utrolig mye fint på nettet.

De fineste skissene (syns jeg) finner du her:

www.pagemaps.com
www.scrapmaps.com
www.utmaningsverkstaden.com

Meld deg inn på www.scrapping.no , der er det utrolig mye isnpirasjon og hente, og masse skisser osv og![:)]

Få se kalenderen da!!

Åh, tuuusen takk for svar:) Dette skal jeg ta med meg videre:) Ja, men kalenderen er ikke heeelt ferdig enda. Brukte bare det jeg hadde hjemme, og mangler både tall og "håndtak". Og litt pynt på toppen må til[;)] Men vil dere se nå for det om? [:)]

Ganske skeiv, men likevel fornøyd,hehe:) Har ALDRI pøvd meg på noe scrapping før. Man lærer mens man går, og jeg gleder meg til å prøve på de neste. Dere skulle sett limen jeg brukte, det var sambo sin stoooore fugesprøyte jeg brukte,hehe. Neste gang tyr jeg til litt mindre og mer anvennlige hjelpemidler[:)]

Kjempefin! [:)] Likte fargene godt![:)]

Hehe, takker:) Fargene er midt i blinken til min lillesøster på 10 år[:D] Dette var som sagt bare et prøveprosjekt. Skal ta meg mer tid og være mer nøyaktig med neste kalender.

Hun blir nok fornøyd med den ja![:)] 

Kjempefin

oi! Denne blir jo kjempefin!! duse fine farger, behagelig å se på![:)]

Søt kalender[:)]

Angående scrappingen: Jeg har prøvet og feilet i 2 år, er slik jeg lærer[:D] Så noe av det jeg lager blir ikke fullt så fint, mens andre ting blir jeg fornøyd med. Scrapping er en spennende prosess som er ulik hver gang[:)]

Back
Topp