Lothr

aspiritofthewild

Blir kjent med forumet
Filmen Lord of The Rings -

Hvem av desse synes dere er de beste:

The fellowship of the rings
Two towers
Return of the king

Jeg liker alle for jeg er en stor Lofhr fan. [:)]

The Return of the King, uten tvil! [:D]

Hvorfor har du en H i LOTR? lothr... [8|]

Har bare sett at sånn står forkortelsen skrevet på filmene. Synes også at Return og the king eller atter en konge er den aller aller beste, men alle er jo gode filmer da. [:)]

syns ikke man kan si at en er bedre en den andre...
siden de hører sammen...[:D]
har ikke den ene vært så har det ikke vært noe bra...

Jeg liker fellowship of the ring best, two towers er en god nummer to, atter en konge synes jeg er den dårligste (men alle er bra)

jeg synes faktisk den første var best jeg... der fikk du liksom sett så mye hvis dere skjønner....
Men egentlig så er det vanskelig å velge noen for jeg er ganske fan av alle tre [:D]

Like gode alle tre. Kan ikke rangere de jeg.
Men jeg har sett fellowship of the Ring flest ganger.

Kommer sikkert til å få noen reaksjoner nå men men.
jeg liker ikke det filmen så godt i det hele tatt.
Den siste såg jeg på kino og sovna 3 ganger.
Sorry jenter alle sier jeg ikke er normal når det gjelder det men alle kan ikke vær like he he he [:D]

Skjønner selvsagt ikke det [:D]

Men en venninne av meg har det på samme måten. Liker det overhodet ikke. Hmmm ... whats not to like - liksom??? hihi (godt vi har ulik smak, synes jeg)

He he. Da er vi 2 da[:D] Sovnet på kinoen jeg når jeg såg første filmen.
Men i ettertid synes jeg filmene er litt spennene alikavel. Når man bare forstår hva det går i. Leste hobbiten når jeg gikk på ungdomsskolen i norsken og hadde nesten ikke lyst og gå fra boken når det ringte ut. Første gang jeg har lest en bok. Litt stolt da[:D]

Jeg likte alle 3 veldig godt [:D]

Back
Topp