J
Janet
Guest
Jeg var veldig heldig, mannen min stod opp tidlig begge dager 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordelen med flaske;-)Gubben får ikke gjort så mye på natta, han har ikke pupp.![]()
Men mini var snill og sov lenge i går.![]()
Jepp, savner faktisk det fra storebror. Man er litt friere med flaske.Fordelen med flaske;-)
Helt klart! Og nå har jeg elektrisk sterilisator så da er det ikke noe stress med flaskene uansett.. Synes det er mindre jobb enn pupp, men så hadde jo jeg et helsikes styrJepp, savner faktisk det fra storebror. Man er litt friere med flaske.![]()
Natt til igår tok jeg siste mating for natten pluss nattmatingen og han sto opp med henne i 08.00 tida, også sov jeg til 11.30 el no sånt. Idag tok jeg de samme " vaktene" men han lå og dro seg sammen med henne, så når de sto opp var det ikke no poeng for meg å ligge lenger.. null ekstra søvn på meg.. Men men. Hvem kan vel bli sur når verdens vakreste solstråle ligger i mellom oss og smiler fra øre til øre![]()
Tittei;-)Trodde jeg var på januar forumet jeg..Haha- hallo februar mammaer![]()
Hei på degTrodde jeg var på januar forumet jeg..Haha- hallo februar mammaer![]()