Lot noen deg få sove lenge i helgen?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Har hatt barnefri, så har sovet lenge hele helgen :) til vanlig tar sambo og jeg en dag hver i helgene :)

Har ingen barn fra før, så får som regel sove utpå i helgene. Samboer våkner alltid tidlig uansett, så han er ute med hunden på morgenen :-)

Jepp har fått sove frempå begge dagene! :) :) ungene har vært hos svigers i natt da :)

Ja, i dag var min tur å sove lenge. Å, da sov jo selvfølgelig mini til 09.45 ;) I hår når jeg skulle stå opp var det morgen 07.30 ;) Typisk :p

Fikk sove til ca halv elleve på lørdag, da mannen sto opp med snuppa. I dag var det ingen som sto opp før 10.40 :)

Jeg måtte opp tidlig begge dager! I tillegg hadde jeg snuppa alene i hele natt (oppe 6 ganger med mating, trøst og smokk) fordi mannen hadde vært ute. Fikk med en times lur i sted og det trengte jeg! :)

Er ikke gla i å sove lenge ;p våkner automatisk klokken 7, så da er det deili å få morgenen med seg.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sover stortsett lenge vær helg... er velsigna med en gubbe som får vondt i hue om han sover lenge.
Om unga våkner før 7 holder jeg dem stort sett i sjakk på et eller anna vis til klokka hvertfall har pasert 7:30-8:00
enten v å få de iseng igjen, lese med de, legge meg på rommet dems og la de leike der til de kan vekke pappan sin.
Når de gjør det... kryper jeg tilsengs igjen.

Vi pleier sove hver vår dag, men i helga fikk jeg sove begge dagene i tillegg til at han serverte middag begge dagene :) Snill og flink mann! Jeg var så utslitt, så var veldig deilig!

Back
Topp