Lot noen deg få sove lenge i helgen?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Foreldrene mine hadde med seg gutten på hytta i helga, så jeg har fått sove lenge :)

nei, jeg får aldri sove lenge.. med mindre jeg gidder å krangle meg til det.. selv om jeg lar samboer ligge å dra seg veldig ofte i helgene ;)

Jeg sov lenge i går. I dag måtte jeg opp med snuppa kl. 08.30 og det er jo heller ikke så galt :)

Ja! Mamma og pappa hadde lillegutt fra lørdag til søndag, så da ble det å sove lenge i går! Hurra!

Her er det så og si uten unntak jeg som får sove og min kjære som står opp med guttene, men da minstemann våknet 5.30 på fredag og min kjære ikke var i stand til å komme seg ut av senga stod jeg for en gangs skyld opp først :) ( min kjære jobbet hjemmefra fredag). Lørdag og søndag stod han som vanlig opp :)

Må legge til at dette er nå som jeg er gravid, til vanlig sover vi en dag hver i helgene :)

Ja guttungen måtte vekkes 9,15 på lørdag;)

Stod opp tidlig på lørdag, dvs kvart på sju. Våknet ganske fort da jeg så at mini hadde blødd neseblod i senga og det var en diger flekk utover lakenet, pluss at hun var blodig i ansiktet og på nattdrakten... :/
Fikk sove til 9.30 på søndag. Som regel tar vi hver vår dag i helga.

Back
Topp