LOST

Hanna C

Gift med forumet
Hei!

Har akkurat sett ferdig en nervepirrende episode av LOST. (Det har sikkert mange av dere andre gjort også) Og jeg lurer på om det er noen av dere som har noen teorier om hva som egentlig skjer. Hvor de er hen, hvorfor de er der, om det er en mening med alt sammen osv?

Klem Hanna C

oj oj oj [:)] så spennende da.. Du må ikke røpe noe da[:D] Hvor mange episoder fremover har du sett? Jeg har hørt at de ikke er så langt foran oss i USA heller...

det som jeg tenker litt på, er at både Boone og Shannon døde da de hadde fullført et personlig"oppdrag"...hmm

Og klokken, eller den som teller ned til 108, det er altså summen av alle tallene. Og tallene går igjen i personene på øya.
feks, tallet 4. det er fire år siden Locke ble lam, osv..

har sett frem til nr 8,vet ikke hva som gikk ikveld her... har vel sett en eller to etter den... så ikke ikveld,så er litt usikker på hvilken som gikk...

Nå ligger de bare to episoder foran oss. Så så mye lengre kan du ikke ha snik- kikket.

Jeg synes det bare blir mer og mer forvirrende jeg... Men utrolig spennende[:D] Truman hadde jo vært litt kult da[:D] Men kanskje litt for enkel løsning?

det var episode 7 i dag.
Jeg har sett episode 8

Ja, jeg tror også de tallene har noe med "løsningen"og gjøre.. Jeg så et intervju med produsentene, og de sa at det var en logisk løsning på alt da, men..det virker i hvert fall ikke noe logisk akkurat nå....[;)]

Har tenkt på noe paralellt univers eller noe sånt, et sted hvor de møter sine værste frykter osv, men.. Det blir kanskje litt crazy...

i logoen DHARMA er bokstaven R baklengs, som i det russiske alfabetet. Og i det russiske alfabetet høres dette ut som YA. også i det russiske alfabetet høres H ut som N.
Altså DHARMA blir DNA/YAMA

YAMA er hindu- Dødens Gud.
Sjelene fra de døde blir dømt av Yama, som må passere gjennom en "god" middelvei mellom jorden og gudenes himmel, eller gjennomgå straff i Nakara, underverdenen. Etter dette, returnerer sjelene til jorden og inntar nye kropper

Bare lufter litt tanker
[:)]

Ja, snakker om å lufte tanker!! Kommer du på sånt helt av deg selv??? Jeg har ikke peiling på hva som skjer på den øya, altså ingen teorier... Gleder meg til fortsettelsen!!! Tar det som det kommer...

du kan da ikke ha sniktitta på flere episoder framover sicaa i og med at usa ligger 2 episoder foran oss??!!
Det er da ikke så mange episoder akkurat [;)]
I dag er det Lost... weee... gleder meg jeg nå!

Nei, hehe... men den nye episoden fra usa blir lastet ned.. så skal se den i dag [:D][:D]

Back
Topp