LOST

Er det sååååå spennende???? Blir hele tia forbanna når hver episode slutter[:@]

Har også sett denne. skummel slutt. eller overraskende. Nå skal jeg se episode 7, og i morgen skal jeg se episode 8. hihi[:D]

Å, klarer nesten ikke å vente lengre!!!!!!!!!

Episode nr 6 ble sendt i dag!

Tenk at hun sinte dama fikk kverka Sharon, nå som Sharon endelig hadde funnet "the love of her life"! Var det det du ble sint for Panterinnen?

ja det var det pebbles.. det var det jeg ble fryktelig sint for!!! [:@][:@][:@][:@][:@]

Det var jo sånn Boone også døde, etter han hadde oppfylt/fullført noe...[;)]

Det er sant. Men skal det være sånn der at med en gang de har oppfylt noe, så dauer de? Da må de i såfall la hun sinte dama gå neste gang...[:)]

HALLOOO!!! Jeg har fortsatt ikke sett episoden! Skal se reprisen i morgen kveld! Ikke snakk mer om hva som har skjedd...pliis?

ikke les på tråden da vel?du skjønner vel hva den handler om

ORIGINAL: pebbles

Det er sant. Men skal det være sånn der at med en gang de har oppfylt noe, så dauer de? Da må de i såfall la hun sinte dama gå neste gang...[:)]

Nja, tror nok ikke det[;)] Du skjønner nok hvorfor når du ser episode 7[;)]

ORIGINAL: kr.sand

Ja, men det var jo jeg som starten den, for å få vite hvor jeg kan laste ned LOST... og ingen har svart på det ennå

ORIGINAL: Marris

ORIGINAL: kr.sand

Ja, men det var jo jeg som starten den, for å få vite hvor jeg kan laste ned LOST... og ingen har svart på det ennå

ser det nå ja. Det var nettopp en annen tråd om det, regnet med det var den.
Er ikke sikker. Har du prøvd fra Limewire feks?

Nei, men kan prøve. Tusen takk for hjelp [:)]

Ååå, litt senere skal jeg se episode nr 7 og 8 av lost......JOHOOOOOOOOOOO, jeg gleder meg[:D][:D]

Back
Topp