LOST

kr.sand

Glad i forumet
har sett episode 6 nå, og jeg sitter med munnen i gulvet. Oh my God!![&:][&:][&:][&:][&:]

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: kr.sand

har sett episode 6 nå, og jeg sitter med munnen i gulvet. Oh my God!![&:][&:][&:][&:][&:]

Ser ikke på lost...men kanskje du bør prøve å sveive opp munnen igjen...hahaha....så ikke Tim tråkker på den...hahaha[:D]

Hehe[:D]
Skal se den episoden i morgen[:D]

Var det den som gikk nå nettopp??? Hvorfor haka i golvet??? Ikke helt med akkurat nå...???

nei, ikke den som går på tvN, den som gikk sist i USA, får episode 7 i morgen. tror jeg ikke har blunket ennå sidne den var ferdig....

Jeg digger Lost.... Magen vrir seg når jeg ser på... Hjeeeelp.... alt for lenge å vente til neste gang!!!!

bare vent til episode 6 du, oh my God altså. da vrir magen seg i alle fall....shit

Digger Lost jeg og, men av og til blir det for mye flash backs!
Det ble det idag..

Gleder meg til å bli mere skremt av The Others! [&:]

Ja, jeg lurer fælt på hvem The Others er!! Åhh! Så spennende!

Husker da serien skulle begynne, så var typen min veldig med. Det SKULLE han se, og det MÅTTE jeg også! Men jeg var sååå lite interessert.. Helt til det begynte. Da var jeg virkelig LOST!![;)]

Whohoo! Gleder meg til neste uke.. [:D]

Forrige sesong hadde vi lastet ned fra nettet og såg flere episoder i slengen!
Men denne gangen skal vi klare å holde oss! Blir liksom ikke det samme å se det på en liten pc-skjerm...
Elsker å bli skremt av å se på tv! Så fremst at vannet ikke går da [&:]

blir nysgjerrig, hvem er det? fikk høre det på nette at noe sånt skulle skje

nå får jeg nr 7.. weeeee [:D][:D][:D]

Hvis det som skjedde i forrige episode virkelig stemmer så klikker jeg altså...

Hvor ser dere Lost på nettet a!?
Vi mister nemlig tvn når vi flytter,og skal da ha parabol fra viasat- og de har ikke tvn![:@]

ORIGINAL: Tixxxy

Hvor langt har LOST kommet på norsk tv?

Neste onsdag er det episode 6 [:D]

tror det stemmer ja, har også lest det før jeg så det...

DÅRLIG gjort og sitte og si sånt og ikke si et pip om HVA som skjer...Nå DØR jeg av nysgjerrighet her, jeg.....

oioi.. lost er så spennende.. å så er det helt uutholdelig å vente en uke til neste episode... skulle vært ulovelig..

Back
Topp