Er det ikke litt sært og levere ting på loppemarked som er ødelagt/mangelfull? Eller er det vanlig og levere søppel til loppemarked?
Var på et loppemarked for ett par uker siden. Barna var i "ekstase" og fikk velge seg en ting hver.
Ene valgte en hund som tilsynelatende kunne gå /bjeffe

Kom hjem og satt i nye batterier men ingenting skjedde. Fant da ut at (i følge Google) skulle det fulgt med noen fløyter for at hunden skulle gjøre noe.

Så for oss er den jo ubrukelig (og guttungen ble veldig trist).
Den andre tingen vi fikk med hjem var en klokke fra Fisher price.

Bytta batterier men den virker ikke.
Nok en trist gutt.
Mulig jeg er kravstor (?) men selv om man kjøper på loppemarked burde vel ting virke?
Leverte selv en del klær til dette samme loppemarkede og brukte en del tid på å gå gjennom klærne. Vasket om noe hadde flekker, og knøt sammen klær som hørte sammen, f.eks joggedresser og 2 delte pyjamaser.
Ting jeg selv ikke ville kjøpt leverte jeg heller ikke inn.
Var på et loppemarked for ett par uker siden. Barna var i "ekstase" og fikk velge seg en ting hver.
Ene valgte en hund som tilsynelatende kunne gå /bjeffe

Kom hjem og satt i nye batterier men ingenting skjedde. Fant da ut at (i følge Google) skulle det fulgt med noen fløyter for at hunden skulle gjøre noe.

Så for oss er den jo ubrukelig (og guttungen ble veldig trist).
Den andre tingen vi fikk med hjem var en klokke fra Fisher price.

Bytta batterier men den virker ikke.
Nok en trist gutt.
Mulig jeg er kravstor (?) men selv om man kjøper på loppemarked burde vel ting virke?
Leverte selv en del klær til dette samme loppemarkede og brukte en del tid på å gå gjennom klærne. Vasket om noe hadde flekker, og knøt sammen klær som hørte sammen, f.eks joggedresser og 2 delte pyjamaser.
Ting jeg selv ikke ville kjøpt leverte jeg heller ikke inn.