Loppemarked

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Er det ikke litt sært og levere ting på loppemarked som er ødelagt/mangelfull? Eller er det vanlig og levere søppel til loppemarked?

Var på et loppemarked for ett par uker siden. Barna var i "ekstase" og fikk velge seg en ting hver.

Ene valgte en hund som tilsynelatende kunne gå /bjeffe
1433772127795.jpg
Kom hjem og satt i nye batterier men ingenting skjedde. Fant da ut at (i følge Google) skulle det fulgt med noen fløyter for at hunden skulle gjøre noe.
1433772213658.jpg
Så for oss er den jo ubrukelig (og guttungen ble veldig trist).

Den andre tingen vi fikk med hjem var en klokke fra Fisher price.
1433772325637.jpg
Bytta batterier men den virker ikke.
Nok en trist gutt.

Mulig jeg er kravstor (?) men selv om man kjøper på loppemarked burde vel ting virke?

Leverte selv en del klær til dette samme loppemarkede og brukte en del tid på å gå gjennom klærne. Vasket om noe hadde flekker, og knøt sammen klær som hørte sammen, f.eks joggedresser og 2 delte pyjamaser.
Ting jeg selv ikke ville kjøpt leverte jeg heller ikke inn.

Ja, jeg mener d skal være helt, ellers må d varsles om d før man kjøper.

Eg tenker dessama som deg. Ting ska fungera nær de sælger det.

Kjedelig:/
Vi har kun vært heldige med det vi har kjøpt på loppemarked.

Jeg går aldri på loppemarked nettopp fordi det ofte selges så mye skrap. Da kjøper jeg heller i bruktbutikk, da får jeg bytte om noe ikke funker (og det ikke var opplyst om feil og mangler ved kjøp).

Heilt enig med deg!!

Vi kjøpte ett telt for ett par år siden på loppemarked. Burde sikkert sjekka der at alt var der men kom hjem å mangla noen stenger.... Gav ikke så mye for det da men likevel irriterende ;)

Det er jo egentlgi ille da.. Delekene burde heller vært gitt bort eller noe... Men ser det desverre flere steder..

Tenker at selv om det er loppemarked så bør det være ting som er hele. Det er jo lit av greia - slippe å kjøpe til full pris liksom :)

Dessverre er det slik at enkelte mennesker er så late at de ikke orker å kaste søpla si, og heller prakker det på andre. Men det skal da så visst ikke være slik at ting ikke fungerer når man kjøper de, brukt eller ei!

Back
Topp