Loppemarked og sånn?

Ambriel

Forumet er livet
Sommerfuglene 2017
Jeg er heelt fersk på dette med loppemarked og sånn, så jeg lurer på, hvor finner man ut hvor det holdes loppemarked? Aviser, nett? Evt hvor?

Og dere som er fra Sørlandet, har dere noen gode tips?

Jeg har lyst til å tråle noen loppemarked i sommer og finne skjulte skatter [:D][:D]

Vi har en egen loppetråd her inne som vi kan oppdatere i.
Kommer ofte ut store plakater i veiene rett før loppemarkedene også vil jeg tro at de fleste lager en notis i lokalavisa.

i fjor var jeg på loppemarked i søgne - tangvall skole, og på lund - lund kirke.. de var samme dag.. vet ikke hvilken dag det er i år, men de setter annonser i fvn tror jeg.. [:)] Og skilter rundt om.. og det er endel sørlendinger her inne så det blir nok en tråd eller to om det også [:)]
Var også i nodelandshallen.. men usikker på om det var etter sommeren.. har glemt det.. [8D]

Det er sikkert fler rundt forbi, men jeg har ikke avisa så jeg håper bare jeg ser skilt i veien.. [:D]

Er en egen loppis siden på nettet, der alt av loppis står omtrent.. Skal finne linken til deg litt senere[:)]

ORIGINAL: alexine

Er en egen loppis siden på nettet, der alt av loppis står omtrent.. Skal finne linken til deg litt senere[:)]

Ååå, ja gjerne! [:D][:D][:D]

Her:

http://loppemarked.info/

[:)]

Er ett på drottingborg vgs i grimstad 02.04.[:)]
Er jo ikke så langt unna kr.sand!

Fra kl. 10:00-14:00[:)]

Back
Topp