Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trone skrev:
Hånes ... *savn *Drømmeren skrev:
Det er bare å komme deg tilbake til gamle trakter, he he!!
Drømmeren skrev:
Trone skrev:
Hånes ... *savn *Drømmeren skrev:
Det er bare å komme deg tilbake til gamle trakter, he he!!
Hehe ja har lyst til det da... men må være 100% sikker på at jeg gjør det riktige om jeg flytter dit igjen da... Flytter jo evt fra mange her da ;) Men jeg savner Sørlandet og spesielt Hånes
Trone skrev:
du må'kke invitere fler nå.... jeg må få tak i godsakene først :DDollface skrev:
Ha ha ha!! Jeg må være der kl 1030 jeg, arhg!!! Skal stå på/med ett av loppebordene, så du får bare komme kl 12!! ;) ;)
I will! Hvis jeg ser noe skal jeg gjøre det :)Trone skrev:
Har ett stk mannebein som har sett snitt til å være hjemme med gullet ett par timer midt på dagen. " For det er jo midt i sovetiden hans". Han kan fint ikke sove før kl 14..
Men det er greit det. Kan være der hele dagen jeg! Er tross alt for ungene dette her.
*Har ryddet på pulten min jeg og vasket alle tastaturene mine og tørket alle skjermene jeg glor i!**Trone skrev:
Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink, ha ha ha!!
Vaske når du har barnefri? herregud, så god som den sofaen din er, så hadde jeg lagt meg sååå godt til rette!!! :P :P :P
Go-go-go-goooooooo!!!!!!!!!!! Skal heie deg frem jeg!!!Trone skrev:
Burde ryddet hjemme når jeg kommer hjem, men neeeeeeida om jeg gidder det! har andre ting å gjøre jeg :P :P * må bare pønske ut noe*
FEKS.... Som å endelig slappe litt av??? Deeeet var lurt!! :) :)