* Loppemarked i KRS i morgen* :)

Trone

Gotta love ebay
VIP

Loppemarkedet er på Hånes skole, avdeling Brattbakken, lørdag 29. okt. Klokken 12.00-16.00.

Det blir konsert med korpset, tombola, åresalg, loddsalg, loppemarked, fiskedam, kafeteria og mye mye mer.

Så det er bare å komme

Jeg. Har. Lyst. Til. Å. Komme. !

Men sukk, kommer meg vel ikke hjemover før etter eksamen :(

Ripley skrev:
Jeg. Har. Lyst. Til. Å. Komme. !

Men sukk, kommer meg vel ikke hjemover før etter eksamen :(

Så kjipt da :( :( :(

Men si i fra når du kommer deg hjemover da! :)

Trone skrev:

Drømmeren skrev:
 Hånes ... *savn *emoticon

Det er bare å komme deg tilbake til gamle trakter, he he!!

Hehe ja har lyst til det da... men må være 100% sikker på at jeg gjør det riktige om jeg flytter dit igjen da... Flytter jo evt fra mange her da ;) Men jeg savner Sørlandet og spesielt Hånes

du må'kke invitere fler nå.... jeg må få tak i godsakene først :D

Drømmeren skrev:

Trone skrev:

Drømmeren skrev:
 Hånes ... *savn *emoticon

Det er bare å komme deg tilbake til gamle trakter, he he!!

Hehe ja har lyst til det da... men må være 100% sikker på at jeg gjør det riktige om jeg flytter dit igjen da... Flytter jo evt fra mange her da ;) Men jeg savner Sørlandet og spesielt Hånes

Know the feeling. Var sånn jeg hadde det når jeg flyttet hjem i fra Jæren det. det å flytte fra alle, off :( Ikke mye kjekt!!

Dollface skrev:

Ha ha ha!! Jeg må være der kl 1030 jeg, arhg!!! Skal stå på/med ett av loppebordene, så du får bare komme kl 12!! ;) ;)

Trone skrev:

Dollface skrev:

Ha ha ha!! Jeg må være der kl 1030 jeg, arhg!!! Skal stå på/med ett av loppebordene, så du får bare komme kl 12!! ;) ;)

jadaaaa.... :P
Jeg er på utkikk etter en smal halvhøy kommode/skap så hold av for meg da!

I will! Hvis jeg ser noe skal jeg gjøre det :)

Har ett stk mannebein som har sett snitt til å være hjemme med gullet ett par timer midt på dagen. " For det er jo midt i sovetiden hans". Han kan fint ikke sove før kl 14..
Men det er greit det. Kan være der hele dagen jeg! Er tross alt for ungene dette her.

Trone skrev:
I will! Hvis jeg ser noe skal jeg gjøre det :)

Har ett stk mannebein som har sett snitt til å være hjemme med gullet ett par timer midt på dagen. " For det er jo midt i sovetiden hans". Han kan fint ikke sove før kl 14..
Men det er greit det. Kan være der hele dagen jeg! Er tross alt for ungene dette her.

Haha... de vet å snike seg unna... Her dro han på elgjakt liksom... :D
Men nå ombestemte kråkungen seg, så han er på vei til mormor for å sove... skulle en fått rydda og vaska da.. nå som en hadde ånden liksom....

*Har ryddet på pulten min jeg og vasket alle tastaturene mine og tørket alle skjermene jeg glor i!**
Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink, ha ha ha!!

Vaske når du har barnefri? herregud, så god som den sofaen din er, så hadde jeg lagt meg sååå godt til rette!!! :P :P :P

Trone skrev:
*Har ryddet på pulten min jeg og vasket alle tastaturene mine og tørket alle skjermene jeg glor i!**
Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink, ha ha ha!!

Vaske når du har barnefri? herregud, så god som den sofaen din er, så hadde jeg lagt meg sååå godt til rette!!! :P :P :P

snaaaaaaart kan jeg hvile... jeg kan jo tross alt sove lenge i morgen - loppiset begynner jo ikke før 12.. så om jeg kjører 1115 rekker jeg å plukke opp T.. dvs at jeg kan sove til 10... hoho!
Jeg skal ta stua nede før jeg setter meg på ræva altså... sola sto inn her istad og eh.. ja... "there's a party goin' on down in hybelkanintown"......

Go-go-go-goooooooo!!!!!!!!!!! Skal heie deg frem jeg!!!

Burde ryddet hjemme når jeg kommer hjem, men neeeeeeida om jeg gidder det! har andre ting å gjøre jeg :P :P * må bare pønske ut noe*
FEKS.... Som å endelig slappe litt av??? Deeeet var lurt!! :) :)

Trone skrev:
Go-go-go-goooooooo!!!!!!!!!!! Skal heie deg frem jeg!!!

Burde ryddet hjemme når jeg kommer hjem, men neeeeeeida om jeg gidder det! har andre ting å gjøre jeg :P :P * må bare pønske ut noe*
FEKS.... Som å endelig slappe litt av??? Deeeet var lurt!! :) :)

høres fornuftig ut... du har jo tross alt vært på jobb :D
Har jobba i dag jeg og, men bare halv dag.. :)

Er ikke dette bare typisk, når det endelig skjer noe på Hånes så har vi flyttet :P

Bodde på hånes fram til juni i år og guttungen gikk på avd. brattbakken. *savn*
Men men blir nok sørlending av meg igjen om noen år til

Back
Topp