Loppemarked-ønskeliste?

*Carine*

Elsker forumet
Hei,

jeg har en insider på et veldig bra loppemarked, som nå lurer på om jeg ønsker meg noe...
Ønsker meg en gyngestol, gammel kjøkkenvekt, retrostoffer. Hva annet bør jeg ønske meg? Da går han og sjekker føøøør loppemarkedet starter, så jeg får kjøpe først.

Føler meg som et barn før julaften [:D] Men hva ville dere ønsket dere? Noe jeg burde slenge med på ønskelisten?

Norgesglass, trekasser, hyller og gamle bilderammer står på min loppisønskeliste [:)]

ORIGINAL: fruenfrahavet

Norgesglass, trekasser, hyller og gamle bilderammer står på min loppisønskeliste [:)]

Rammer! Det var lurt, det vil jeg ha! Takk [:D]

Her er jeg på utkikk etter ;

Gyngestol, tallerkenhyller, settekasser, stoffer, deler til stavanger flint serviset mitt, små "puffer"/krakker med tøysete og oppbevaring nedi, skattoll, apotekerdisker....
... også finner jeg alltids noen små vaser eller herlige småting jeg bare MÅ ha !! [8D]

ORIGINAL: Blue Dome

Her er jeg på utkikk etter ;

Gyngestol, tallerkenhyller, settekasser, stoffer, deler til stavanger flint serviset mitt, små "puffer"/krakker med tøysete og oppbevaring nedi, skattoll, apotekerdisker....
... også finner jeg alltids noen små vaser eller herlige småting jeg bare MÅ ha !! [8D]

ååå tenk å finne en apotekerdisk a... Men den blir vel ganske dyr, selv på loppis? (har nemlig ikke plass...men ville gjerne hatt). Settekasse tror jeg jeg skal legge til på listen. Ja mye å finne, men da må jeg jo gå selv. Dette er jo en mann i 40 åra, så han har ikke samme smak som meg vil jeg tro... Så må være konkrete ting på listen [;)]

Er alltid på jakt etter møbelskatter!
Kunne tenkt meg et bittelite veggskap, gyngestil, trekasser, avlastningsbord, kjøkkenstoler og taburetter.
Også er jeg alltid på leting etter fine glassting som fat og vaser, gjerne krystall.

Tallerkenhylle, gamle retrostoffer, gamle tallerkener i forskjellige mønstere og fasonger, fine serviser, gamle duker, kule vaser osv[;)]

ORIGINAL: *LillMi*

Kunne tenkt meg et bittelite veggskap, gyngestil, trekasser, avlastningsbord, kjøkkenstoler og taburetter.
Også er jeg alltid på leting etter fine glassting som fat og vaser, gjerne krystall.

Hva er taburett??[8|]

takk for tips [:)]

ORIGINAL: *Carine*

Hva er taburett??[8|]

en liten krakk tror jeg

Hva er taburett??[8|]
Taburett er det samme som krakk.

På min ønsleliste står det: 5 armet lysestake,trau,slagbenk,speil,tallerkenhylle,hyller,kubjeller eller skipsklokke,trekasser,trillebår,zinkbalje,konsollbord,ørelappstol [:)]

ORIGINAL: Katrineisabell

På min ønsleliste står det: 5 armet lysestake,trau,slagbenk,speil,tallerkenhylle,hyller,kubjeller eller skipsklokke,trekasser,trillebår,zinkbalje,konsollbord,ørelappstol [:)]

En ørelappstol kan du få gratis av meg. Har en stående som jeg skulle trekke om, men jeg har gitt opp...

En ørelappstol kan du få gratis av meg. Har en stående som jeg skulle trekke om, men jeg har gitt opp...

HVor bor du?[:D] Bilde?[:D] Planen min er å trekke om eventuelt her også,men må vel ha hjelp av mamma for jeg er ikke så flink selv[>:] Har bare såå lyst på en i den nye sofakroken min

HVor bor du?[:D] Bilde?[:D] Planen min er å trekke om eventuelt her også,men må vel ha hjelp av mamma for jeg er ikke så flink selv[>:] Har bare såå lyst på en i den nye sofakroken min

Hvis du går på bloggen min og ser under prosjekter så tror jeg du ser den. Nå står den bare her og irriterer meg, med skinnfeller oppi [:)] Planen er å få tak i en stor fin gyngestol istedet (som bare kan males [:D])

Back
Topp