Loppe nr 2 [emoji172]

Kooki

Glad i forumet
Mailykke 2018
Tenker det er på tide å få ned noen tanker her [emoji5]

8+3 idag (ca) og formen er egentlig ganske bra nå i kveldinga. Den var ikke så mye å skryte av i formiddag! Jeg går på svangerskapspenger 100%, så jeg kunne heldigvis ta det helt piano etter at mini var levert i barnehagen [emoji4]

Har også noen gode dager pga resultatet på langtidsblodsukker prøven min, som var fin [emoji106] Skal ta ny prøve på neste kontroll, og dersom den også er bra så slipper jeg glukosebelastning før uke 24 [emoji1] Så krysser fingrene!

Satser på en bedre dag i morgen, jeg har ganske mye jeg vil gjøre i huset vi holder på å bygge [emoji4] Men jeg må bare ta en dag om gangen, og satse på at formen kommer til å bedre seg ved 12 passerte uker [emoji28]

Ble langt dette, så tror jeg runder av her [emoji23]
 
Gratulerer så mye :D
 
Har idag hatt besøk av ei venninne og hennes 10 mnd gamle gutt, kjenner at jeg gleder meg ekstra mye til mai-18 da [emoji172] Formen idag er overraskende bra, så denne dagen skal nytes! [emoji1] Har fått vasket og brettet klær, vasket kjøkkenet, middagen er rimelig enkel, og tenker å hente mini litt tidligere i bhg [emoji5] Om bare alle dager kunne blitt sånn [emoji1]
 
Det hørtes ut som en flott dag! :D Håper du får en fin helg!
 
Rimelig sliten etter en lang helg med reunion, mye jobbing og sene kvelder [emoji28] Nesten litt godt med hverdag igjen! Det beste er at formen ser ut til å stabilisere seg litt, jeg blir ikke like fort dårlig nå som jeg ble for noen få uker siden [emoji1] Krysser fingrene for at det fortsetter! [emoji108]
 
Back
Topp