Looord

Apeloffen

Forumet er livet
Ble spurt om å kjøre noen til flyplassen i morgen.. Tar ca 2,5 timer tilsammen.
Sa jeg skulle tenke på det, for egentlig gidder jeg ikke. Men synes ikke det er unnskyldning nok liksom.. Gidder ikke.. hallo..hva er det slags venn da....?[8|]

Blæh!! Er alt for snill jeg, egentlig.. Ender vell opp med at jeg kjører, enten jeg vil eller ikke.

Jeg hadde sagt at jeg ikke gidder[8D] men det er jo meg...sier det rett ut! gidder jeg ikke,så gidder jeg ikke[;)]

Tenk så glad den vennen din blir da..=))
Syns det er flott om du gidder..[:D][:D]

ORIGINAL: 160306

Jeg hadde sagt at jeg ikke gidder[8D] men det er jo meg...sier det rett ut! gidder jeg ikke,så gidder jeg ikke[;)]

hehe, hadde det bare vært så vell..
Føler liksom ikke at det er noen unnskyldning jeg.. [:D]

ORIGINAL: [K]

Ja, men jeg er den der typiske "spør apeloffen, hun kjører deg sikkert".

Ingen som kjører meg noen plass[>:][8D]

ORIGINAL: Apeloffen

ORIGINAL: 160306

hehe, hadde det bare vært så vell..
Føler liksom ikke at det er noen unnskyldning jeg.. [:D]

Er ikke akkurat det nei[8D] men sånn er bare jeg! blir nok kjempe glad om du gidder å kjøre..=) sigthseeing[8D][;)]

ORIGINAL: [K]

Ja, men jeg er den der typiske "spør apeloffen, hun kjører deg sikkert".

Ingen som kjører meg noen plass[>:][8D]

Skjønner....[&:]
Hmm....[&:]

ikke la deg utnytte hvis det skjer gang på gang og du ikke får noe tilbake.. skal de reise med fly i morgen, og har ikke ordnet seg transprot ennå? hhmmm virker ikke så gjennomtenkte de der...

ORIGINAL: lykkeligmamman

ikke la deg utnytte hvis det skjer gang på gang og du ikke får noe tilbake.. skal de reise med fly i morgen, og har ikke ordnet seg transprot ennå? hhmmm virker ikke så gjennomtenkte de der...

går jo buss da.. men er litt busskrekk ute å går[:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

går jo buss da.. men er litt busskrekk ute å går[:D]
'

Like stor "risk" å kjøre buss som bil![:-][8D][;)] hadde bedt de ta bussen da... spes om du ikke får noe igjen for det!

Back
Topp