Looney har født!

Skrållan

Forumet er livet
Denne meldingen kom nå:

Riene begynte i to-tiden, vi ankom sykehuset med full åpning kl fem, og snuppa ble født uten smertelindring kl 6.12. Alt er vel og vi reiser trolig hjem senere i dag :)

Gratulerer så mye med jenta Looney, Looneygubben og Nicholas! [:D][:D] Kos dere masse, og velkommen hjem senere i dag! [:D] Gleder oss til å høre mer! [:)]

Herlighet så fantastisk!!! Gratulerer så mye til Looney!!!

ååååå, gratulerer så mye[:)][:)][:)] det gikk jo fort da, gleder meg til fødselshistorie og bilder[:)][:)]

ORIGINAL: Shopoholic

ÅÅÅÅÅÅ jippi!!! [:D] Gratulerer så mye looney og mann! Og gratulerer til Nicholas med ei lillesøster.
Gleder meg til bilder og hele pakka [:D]

[:D][:D][:D][:D]

ÅÅÅÅ for en herlig nyhet!!!
GRATULERER så mye til hele familien,gleeeeder meg til bilder mm[:D][:D][:D]

Så koselig,
gratulerer masse [:)]

ÅÅÅÅÅÅ jippi!!! [:D] Gratulerer så mye looney og mann! Og gratulerer til Nicholas med ei lillesøster.

gratulere med tulla[:D]

Gratulerer så utrolig masse med lille snuppa!!![:D][:D][:D][:D] Håper det står bra til med dere alle!![:)][:)][:)]

Gratulerer så mye Looney m fam... Såå koseli!!

Fantastisk Looney! [:D]

Og jeg må altså le litt! Spreke Looney bare iler bort på Ahus, spretter ut superjenta, hopper i jeansen og iler hjem samma dag og rapporterer inn til oss! [:D][:D]

Gratulerer så mye med jenten til Loony og resten av familien!!

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: McBaby

Fantastisk Looney! [:D]

Og jeg må altså le litt! Spreke Looney bare iler bort på Ahus, spretter ut superjenta, hopper i jeansen og iler hjem samma dag og rapporterer inn til oss! [:D][:D]

Signerer! [:D]
Skjønner jo den bekymra svigermorra litt da! Første barnebarnet eller?

Nope, barnebarn nummer 6. Men de andre er i alderen fra 30 til 15. Så det er lenge siden sist. Og ja samboeren er tidenes attpåklatt[:D][:D]

Back
Topp