Long time

Lucmam+Vic

Gift med forumet
Det er jo så sjelden jeg er her at nå er det sikkert ikke mange som kjenner meg lenger. Men for de av dere som skulle dra kjensel på meg ville jeg bare si at jeg er tilbake som Lucmam, det passet bedre for meg. Så la jeg heller til minstemann.

Håper det går bra med alle augustbabyer og mammaene! Her går det veldig bra, bare tida som går så altfor fort... Victor har nå fått to tenner, og snur seg fra rygg til mage før jeg får sukk for meg. Hvor ble min lille baby av??

Hallais LV/ Lucmam og Vic!

Koselig at du stikker innom - og jeg tror ikke du er glemt, i hvertfall har ikke jeg glemt deg. Tidlig ute med tenner han snuppen din da, skjønner jeg :-D Her er det ivrig gnaging på hender og leker, men ingenting som har kommet igjennom enda. Snuinga har hun imidlertid blitt ekspert på. Begge veier og ruller overalt. Hun er fantastisk tålmodig, så får trent mye på å snu seg. Håper du blir her mer, Lucmam og Vic - jo flere vi er sammen! :-D

Klemz

Hei og hopp :)

Du er ikke glemt, synes også at Lucmam er mer deg :)
Glad det ikke har kommet tenner her enda (han biter hardt nok som det er), men rulling fra rygg til mage er det her også, første store milepel det synes jeg :) Ellers utforskes stemmen med forskjellige hyl og lyder om dagen, veldig morro å høre på :)

Så koselig at dere husker meg:-D Hihi, noen aktive barn vi har! Og det med lyder... Jeg ler meg i filler av hylingen hans, hehe. Det er jo gøy også, da, selv om det er litt trist at den første fasen er over. Når det gjelder å være her inne så prøver jeg så godt jeg kan, men skal prøve å bli enda bedre:-D

Back
Topp