Kaffepus
Gift med forumet
Tja, ja hva kan jeg si? Lenge siden iallefall.
Har vært max dårlig til å være aktiv her gitt.
Men jeg har ikke glemt dere, for jeg har tenkt masse på dere. [:)]
Men jeg har rett å slett hatt nok med å tenke på meg selv.
Livet mitt går skikkelig i baner. Positivt og negativt.
Lille jenta mi har vært innlagt på sykehuset i 4 dager med nyrebekkenbetennelse.
Så tullingen hadde spurt om hvordan det gikk, det setter jeg pris på, selv om jeg
ikke har vært den som er mest aktiv her inne lengre.
Har også vært i rettsak med barnefaren til Mia, der vi ble enig i en ok løsning.
Han skal ha mia annen vær helg fra torsdag ettermiddag til mandag ettermiddag.
Og annen vær torsdag. Han fikk mer enn det jeg ønsket, men tror nok jeg kommer
til å tjene mest på det i lengden når jeg begynner på skole å slikt igjen.
Kjærlighetsfronten er bare sur. Jeg er helt ferdig med pappa til Mia, å savner han egentlig ikke.
Men så har jeg fått øynene opp for min gammle bestekamerat som jeg har fått kontakt igjen med.
Han går kjempe bra sammen med Mia, de leker å koser seg sammen, han triller tilogmed på tur med
henne alene. Er så hærlig å se, men problemet er at han har dame [:o] Lettere forvirret ja.
Har vært max dårlig til å være aktiv her gitt.
Men jeg har ikke glemt dere, for jeg har tenkt masse på dere. [:)]
Men jeg har rett å slett hatt nok med å tenke på meg selv.
Livet mitt går skikkelig i baner. Positivt og negativt.
Lille jenta mi har vært innlagt på sykehuset i 4 dager med nyrebekkenbetennelse.
Så tullingen hadde spurt om hvordan det gikk, det setter jeg pris på, selv om jeg
ikke har vært den som er mest aktiv her inne lengre.
Har også vært i rettsak med barnefaren til Mia, der vi ble enig i en ok løsning.
Han skal ha mia annen vær helg fra torsdag ettermiddag til mandag ettermiddag.
Og annen vær torsdag. Han fikk mer enn det jeg ønsket, men tror nok jeg kommer
til å tjene mest på det i lengden når jeg begynner på skole å slikt igjen.
Kjærlighetsfronten er bare sur. Jeg er helt ferdig med pappa til Mia, å savner han egentlig ikke.
Men så har jeg fått øynene opp for min gammle bestekamerat som jeg har fått kontakt igjen med.
Han går kjempe bra sammen med Mia, de leker å koser seg sammen, han triller tilogmed på tur med
henne alene. Er så hærlig å se, men problemet er at han har dame [:o] Lettere forvirret ja.