long time no see.... :)

Lodviss

Elsker forumet
Hei alle sammen

Jeg har ikke vært så aktiv her den sist tiden, og det er ikke sikkert dere husker meg en gang ;) Men jeg har vært ganske langt nede den siste tiden, og vært sikker på at noe er skjedd i magen som gjør at det ikke er liv der... Vært inne her og sett at tynne får fortere mage, og ser ned på min som ikke vises i det hele tatt nesten. Er 12 uker på torsdag.
Merker at det er verre å gå gravid 2. gang, for det jeg forbinder med å gå gravid er en stor mage med masse liv og spark i. Har liksom glemt bort denne tida før det!

Men nå er jeg på vei opp igjen, skal ha første jordmortime i dag (kl 12), så håper bare at det ikke er noe da som tilsier at det ikke står bra til. Men får vel ikke akkurat vite så mye på første time uansett....

Skal også gifte meg 23. juni - begynner å nærme seg det også, så har noen nerver ift det også. Mye å gjøre med bryllupsplanlegging, barn og full jobb..

Men det jeg egentlig ville si - jeg ser frem til å være mer aktiv her sammen med dere flotte damer! Blir også mer spennende etterhvert som ting skjer i magen! Juhuuu!!

Så bra du er på vei opp igjen og lykke til kl 12 :) La oss høre etterpå da :) Klem

Så bra at du er på vei opp igjen ja :)
Lykke til ho jm :) Regner med ho lytter på deg med doppler, så da får du kanskje slappet litt av :)
Husk å oppdatere her igjen da :)))

Så bra du begynner å kjenne at det går bedre.

Ville bare si at jeg også er gravid for andre gang og helt uten gravidmage enda jeg er 11 uker i morra. Magen kommer etterhvert den. For min del husker jeg at det gikk langt over 12 uker sist før jeg kjente noen kul. Ingen ting å uroe seg for. Du er sikkert bare heldig og har en livmor som er sterk og stram.

Jeg er også gravid for annen gang, snart i uke 11 og har ingen antydning til gravidbulk på magen. Har 5-10 kg for mye, så det er nok litt derfor, men hadde liksom sett for meg at magen skulle komme så fort andre gangen. Synes også det er rart.å være gravid uten å kjenne noe eller kunne se noen kul på magen, hadde helt glemt denne perioden fra forrige gang, jeg forbinder graviditet med mage og spark. Håper det gikk bra hos jordmor idag :)

Godt det ikke bare er meg som går rundt med en begynnende struttende mage! Alt er nok bra med alle våres gull, her fikk jeg høre noen små fine hjerteslag idag hos jordmor! emoticon

Ellers alt bra, jeg fikk termin 1. desember av jordmor, men har fått 2.desember her på bv, men regner med det blir gjort noe med denne terminen etter UL uansett, så det betyr ikke så mye. Jeg fikk forskjøvet min UL til etter bryllupet, så jeg må vente ett par ekstra uker, men tenker at da har de enda større mulighet til å se kjønnet på klumpen på UL ;)

Aaah, livet er fint! I dag ble jeg liksom skikkelig gravid!!

Back
Topp