Long time, no see

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Heisann jenter.. 

Så vanvittig lenge siden. BV og dere var jo en stor del av hverdagen tidligere, før jeg "forsvant".. Så tenkte jeg skulle kort fortelle grunnen. Det har vært et innmari tøft år dette her.. Brudd i et fra før nokså dysfunksjonelt forhold og ni måneders depresjon. Den er enda ikke over, men jeg tør kanskje håpe bittelitt på at den er iferd med å slippe litt nå. Det kjennes sånn, i og med at jeg har fått litt overskudd til å kontakte folk igjen. 

Hvordan går det med dere? Og bebisene? Kan jo nesten ikke kalle dem det lenger, så store som de blir.. 

Masse klemmer fra Eirin og Oda-Nikoline <3

Så kjekt å høre fra deg! Vi har savna deg!! Håper ting går bedre for deg nå

Sååå kejkkt å "se" deg i gjenn eit kjent nick og kejnt fjes
Her går ting berre bra vert eit veldig travelt år her og så har vert lite på bv men nå begynner ting å roe seg litt så da har eg meir tid og ork i gjenn
Håper ting går bettre for deg nå depresjoner er ikkje til å kimmse med er fryktilig tungt når det står på håper du får god hjelp og støtte.
Korleis går det med snuppa di daa?? er det full fart om dagene går ho? prater ? barnehage eller heime

Så koselig å høre fra deg igjen!!!! har savnet deg masse :)

Trist å høre at du har hatt det så tøft, depresjon er en vanskelig ting å takle, og det er tøft å komme seg ut av det. men høres ut som du jobber med det og kanskje er på vei til å føle det littegrann lettere.
Men det tar dessverre tid, og man får ofte dårlige perioder igjen, det går opp og ned, men plutselig er du kommet så langt at du ser tilbake på uken og tenker at; wow, denne uken har jeg bare hatt gode dager :)

hvordan går det med jenta di? herremin de er jo ett år snart alle sammen, helt utrolig :D

igjen, sååå koselig å høre fra deg igjen, du har vært savnet! :)

Back
Topp