London

anines

Elsker forumet
Mener jeg har sett at noen her har vært i London i det siste? Har dere noen tips til fine baby/barnebutikker? :)
 
Next har fine klær :)
 
Er der nuh, landa for en time siden. Så jeg følger denne, og kan gi tips om jeg finner noe bra.
Men bekkenet er dritt, så blir nok ikke den store shoppingaktiviteten....
 
De har sykt mye billig og bra babyklær på Primark! Det finnes to i oxfordstreet, jeg anbefaler den ved Tottenham Court! Pakke med pysjer, bodyer osv til "gi-bort-pris", og mye annet fint tøy :) Anbefales absolutt!
Ved den andre Primarken (ved Marble Arch), rett over gaten der - finnes en baby/barnebutikk som heter Mothercare (trooor jeg). Denne er helt super! SÅ mye fine klær!
 
Jeg har nettopp vært, kom hjem på mandag. På kjøpesenteret som heter Westfield var det mange bra butikker.
God tur!!!
 
Jeg elsker Bonaparte, Liberty, Jacardi, La croqueta, Gap ++
 
Åååååhhh!! Kjenner at jeg MÅ til London i løpet av neste mnd! Ikke vært der siden september:)

Bodd der flere år i forbindelse med studier:) Elsker London!!

I Camden town og Covent garden er det mange fine små butikker der en kan finne litt spesielle ting:)
 
Er der nuh, landa for en time siden. Så jeg følger denne, og kan gi tips om jeg finner noe bra.
Men bekkenet er dritt, så blir nok ikke den store shoppingaktiviteten....
Bekkenet er ikke bra her heller, så bli jo spennende å se hvordan det går. Kanskje jeg bare blir liggende på hotellet :p
 
Du finner mye på oxford street, og westfield senteret på sheperd's bush har maaange butikker. Hvis du liker nagler og sånne ting så kan du ta deg en tur på camden market hehe. Primark ved marble arch på oxford street er alltid kaos. Så prøv å finn en annen primark. Var på en lenger oppe i byen som var ganske ryddig og rolig.
 
Dro ut ganske sent i går, og gikk innom noen butikker etter 19 tiden, da hadde ting roet seg litt! Det var utrolig billig på primark ja.. Kjøpte:

Til baby:

11 bodyer
3 pysjer
5 pk med sokker

Til Storebror:

4 shorts
1 cardigan
1 t-skjorte
5 pk med sokker
1 todelt pysj

Til meg selv:

14 truser (haha, tenkte jeg skulle bytte ut alt undertøyet mitt)
1 pysjbukse
1 pysjshorts
1 bh
1 lader

Alt dette for 800,- :eek:
 
Dro ut ganske sent i går, og gikk innom noen butikker etter 19 tiden, da hadde ting roet seg litt! Det var utrolig billig på primark ja.. Kjøpte:

Til baby:

11 bodyer
3 pysjer
5 pk med sokker

Til Storebror:

4 shorts
1 cardigan
1 t-skjorte
5 pk med sokker
1 todelt pysj

Til meg selv:

14 truser (haha, tenkte jeg skulle bytte ut alt undertøyet mitt)
1 pysjbukse
1 pysjshorts
1 bh
1 lader

Alt dette for 800,- :eek:
Wow! Det var mye for pengene! :-D
 
Ja :D Men det er nok den eneste butikken hvor det er så billig her(?) og aner jo egentlig ikke hvordan kvaliteten er heller. De andre butikkene vi har vært i er det like priser som i Norge.
 
Ja :D Men det er nok den eneste butikken hvor det er så billig her(?) og aner jo egentlig ikke hvordan kvaliteten er heller. De andre butikkene vi har vært i er det like priser som i Norge.
Kvaliteten er ikke samme som andre butikker nei. Noen ting har ganske bra kvalitet. Men trusene har vært 3 gangsbruk nesten.. Spes de med blonder og tynne trusene.
Åååh nå vil jeg dit selv :(
 
Ja :D Men det er nok den eneste butikken hvor det er så billig her(?) og aner jo egentlig ikke hvordan kvaliteten er heller. De andre butikkene vi har vært i er det like priser som i Norge.

Kvaliteten er litt varierende. Jeg har en nydelig kjole jeg har hatt i seks år, og brukt MINST en gang i mnd siden da. Er fortsatt kjempefin. Så det finnes gode plagg. Mens basis plaggene mister litt fasong etterhvert.

Til baby er det perfekt, for det skal jo bare brukes et par mnd :)
 
Var på topshop maternity på Oxford street, kjedelige farger, ikke så mye å skryte av. Da var det bedre på new style på andre siden av gata :) ikke kjøpt noe til baby, bare en bamse til storebror. Bekkenet bremser/stopper meg ganske kjapt og effektivt :(
 
Var på topshop maternity på Oxford street, kjedelige farger, ikke så mye å skryte av. Da var det bedre på new style på andre siden av gata :) ikke kjøpt noe til baby, bare en bamse til storebror. Bekkenet bremser/stopper meg ganske kjapt og effektivt :(
De har maternity på new style? :) Det er kjedelig med bekkenet. Var helt kjørt i går selv! Men skjønte det sånn at i noen butikker (de med verst kø osv) så slipper man å stå i kø om man er gravid? Fikk beskjed om det av hun i kassen etter at jeg hadde stått i tidenes lengste kø på primark i hvert fall!
 
De har maternity på new style? :) Det er kjedelig med bekkenet. Var helt kjørt i går selv! Men skjønte det sånn at i noen butikker (de med verst kø osv) så slipper man å stå i kø om man er gravid? Fikk beskjed om det av hun i kassen etter at jeg hadde stått i tidenes lengste kø på primark i hvert fall!



Ja, fant en i 2. eller 3. etg, men var så sliten at jeg ikke orka å kikke ordentlig eller kjøpe noe. Nå er det endelig hjem i kveld :)

Har ikke kommet forbi noen køer pga magen, men har stort sett fått sitte osv :) har gått helt greit, og i dag fikk jeg med en preggers-massasje også, veldig deilig :)
 
Ja, fant en i 2. eller 3. etg, men var så sliten at jeg ikke orka å kikke ordentlig eller kjøpe noe. Nå er det endelig hjem i kveld :)

Har ikke kommet forbi noen køer pga magen, men har stort sett fått sitte osv :) har gått helt greit, og i dag fikk jeg med en preggers-massasje også, veldig deilig :)
Ååh, massasje!! Det hadde i hvert fall ikke vært feil nå. Både rygg og føtter :p Reiser hjem i morgen vi, gleder meg til å se klumpen min igjen <3
 
Back
Topp