LONDON !!

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Skal den 12-15 desember besøkes av meg (og sambo) for første gang [:D]
Bestilt hotell og fly i dag [:D]
Hotell ikkje langt fra Oxford street (til dere som har vert, det er ganske sentralt ?)
http://centrallondon.stgiles.com/default.aspx?pg=hotel

Trenger tips jenter til hvor vi hør besøke, spise, gjøre o.s.v..

Syns undergrunnen er litt skummel, virker så stort og litt redd eg ikkje går på/av riktig..
Er det vansklig og finne frem ?

Går det undergrunn fra Stansted til ca der hotelle ligger ?

Tar imot all hjelp/tips eg kan få her [8D]

så morro!!![:)]

jeg er ganske sikker på at du må ta buss eller tog inn til London fra stansted.
Undergrunden er lett! Kjøp dere kart! de er veldig oversiktlige[:)]

Jeg og ei veninne reiser til london på fredag[:D]
Du skal få tips av meg etter jeg har vært der[8D]

oj du er heldig, er lenge siden jeg har värt der, men det er lett å finne frem med tbanen.
dere må dra innom primark, det er en billigbutikk med masse fint barnetöy, har ikke värt der, men mora mi har

ORIGINAL: SelinesMam

Jeg og ei veninne reiser til london på fredag[:D]
Du skal få tips av meg etter jeg har vært der[8D]

Åhh heldigen [:D]

Takk jenter, betryggende og hørre at undergrounden ikkje er så skummel som eg har forestilt meg [8D]

Eg gleder meg som en liten unge [:D]

Nå er jeg tilbake, og anbefaler virkelig undergrunnen, der er informasjoner du kan spør om de kan forklare deg hvordan du kommer deg dit du vil, og er kjempelett når man kommer inn i det[:)] Om du tar undergrunnen til Marble Arch kommer du til primark, der er mye billige klær til dame, mann og barn[:)] Og omtrent på andre siden av gata er New Look, myyyye fint! Samme priser som på cubus omtrent.

Skal man gå å se kan man ta undergrunnen til Hyde-Park, der er det fint og gå tur, og der er også buckingham palace.

Om man går fra Picadilly cirkus og opp mot oxford street er man ikke langt unna hamleys, en 5 etasjes lekebutikk[:)]

Nå er jeg tilbake, og anbefaler virkelig undergrunnen, der er informasjoner du kan spør om de kan forklare deg hvordan du kommer deg dit du vil, og er kjempelett når man kommer inn i det[:)] Om du tar undergrunnen til Marble Arch kommer du til primark, der er mye billige klær til dame, mann og barn[:)] Og omtrent på andre siden av gata er New Look, myyyye fint! Samme priser som på cubus omtrent.

Skal man gå å se kan man ta undergrunnen til Hyde-Park, der er det fint og gå tur, og der er også buckingham palace.

Om man går fra Picadilly cirkus og opp mot oxford street er man ikke langt unna hamleys, en 5 etasjes lekebutikk[:)]

Ohhhhh TAKK [:D]
Har skrevet ned alt dette, lappen skal med i lommeboken min [;)]

Har du hatt det kjekt ? [:D] Såg bildene dine på FB og gleder meg enda mer [:D]

ORIGINAL: MinKO

Ohhhhh TAKK [:D]
Har skrevet ned alt dette, lappen skal med i lommeboken min [;)]

Har du hatt det kjekt ? [:D] Såg bildene dine på FB og gleder meg enda mer [:D]

Ja det var helt fantastisk[:)][:)] Ja jeg er gla jeg hadde ei veninne som forklarte meg undergrunnen før jeg dro, og etter en forklaring til fra de som jobba der, og de tegna litt på ett kart til meg så gikk det kjempebra. Kosta rundt 50 kr for en dagsbillett, så er ikke dyrt heller. Picadilly circus har også mye uteplasser, men det var veeeeldig overfylt så det var ganske slitsomt å være der.

Men ikke vær redd for å stoppe folk på gata for å spør hvor man skal gå, det er mange slike som sykler folk rundt, de spørte vi om hjelp, for de er ganske kjent.

Back
Topp