Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PRIMARK!!! Skal dit i aug å skal kjøpe massemasse klær! Billigere enn h&m. Men viktig å sjekke at alle knapper og glidelåser er som de skal være. Ellers kan jeg ikke si jeg fant så fryktelig mye klesbutikker som var sånn Wow! Top Shop og forever 21 f.eks. Også må jeg innom en lekebutikken, kjøpe noe som ikke finnes her hjemme iallefall London har ALT
Når ska dåkke reise? No fikk eg og kjempelyst å reise t london måtte inn å sniktitte litt på new look sine sider igjen, de har så mye fint! Syns eg då
julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡
Next, Zara og Gap har veldig mye fint barnetøy! Dersom dere har noen dager ville jeg anbefalt dere å dra til Westfield (stort shopping senter). Der finnes stort sett alle butikker, og synes ofte det kan være ekstremt mye folk i Oxford street. Men Oxford street må absolutt oppleves det også
Ja, synes det er litt mer behagelig å shoppe der. Ikke like mye folk i alle fall. Og det er lett å komme seg dit med banen ogsåvi har lurt på westfield. litt mindre folk der gjerne? Da kan det nok Være lurt tenker litt på Være også. om det regner er det digg å gå på et senter ;-)
Dytter litt på denne :-D Skal til London på shoppingtur for å handle til meg og baby i helga. Gleder meg så masse! Dersom noen har flere tips tar jeg i mot disse med glede :-D Sånn jeg ser det blir det i allefall en tur innom Primark, Next, Mothercare, New Look og Victorias Secret.
Tar gjerne i mot tips til bra plasser å spise også :-D vi skal bo på hotell i Oxford Street ellers blir det ikke satt av noe særlig tid til sightseeing denne gangen..
Jeg har ikke handlet et eneste babyplagg enda, så håper på å komme hjem med full koffert
Du må handle på Baby GAP!!! Og GAP til deg selv ;-) Det er så utrolig fine klær! Dorothy Perkins hadde masse fint (til deg), så der må du også innom. Benetton har jo masse til barn, men det får man jo tak i her også så...
Misunner deg virkelig. God tur :-D
Du har dobbelsjekket at du får fly ja?
Aldri vært i London så ingen tips herfra men god tur