London-tips?

• Trådstarter Trådstarter MH
  • Opprettet Opprettet

MH

Forelsket i forumet
Hei damer!

Noen som har noen gode tips til butikker i London som er gøy for en vordene mor?! Ønsker å kjøpe både tøy til meg selv og til lille koseklumpegullet i magehuset :-)

Aldri vært i London, ei heller vært mor. Så her er alle tips velkomne ♡

Jeg var i London i fjor for første gang. Vi reserverte på Petrus (gordon ramsy) og dem hadde fantastisk mat. Det er det tipset jeg har. Har ikke barn fra før eller vært gravid når jeg var der så var ikke opptatt av barneklær der dessværre. Prøvd å googlet det? Akvarium et var også bra. Noen sier det er bra for vorende mor å se på flotte ting. Blir smarte unger ;) hehe god tur selv om jeg ikke kunne hjelpe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

PRIMARK!!! Skal dit i aug å skal kjøpe massemasse klær! Billigere enn h&m. Men viktig å sjekke at alle knapper og glidelåser er som de skal være. Ellers kan jeg ikke si jeg fant så fryktelig mye klesbutikker som var sånn Wow! Top Shop og forever 21 f.eks. Også må jeg innom en lekebutikken, kjøpe noe som ikke finnes her hjemme iallefall:) London har ALT:)

Eg vil på DisneyStore! :D ellers har de new look der tror eg de har en del kult mammatøy :)

Sent from my iPad using BV Forum

PRIMARK!!! Skal dit i aug å skal kjøpe massemasse klær! Billigere enn h&m. Men viktig å sjekke at alle knapper og glidelåser er som de skal være. Ellers kan jeg ikke si jeg fant så fryktelig mye klesbutikker som var sånn Wow! Top Shop og forever 21 f.eks. Også må jeg innom en lekebutikken, kjøpe noe som ikke finnes her hjemme iallefall:) London har ALT:)

har hørt mye om primark ja! veldig spent på hvor mange timer det ryker der ;-)

Når ska dåkke reise? No fikk eg og kjempelyst å reise t london :P måtte inn å sniktitte litt på new look sine sider igjen, de har så mye fint! Syns eg då :P

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Når ska dåkke reise? No fikk eg og kjempelyst å reise t london :P måtte inn å sniktitte litt på new look sine sider igjen, de har så mye fint! Syns eg då :P

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

reiser bort i starten av juli. blir jentetur denne gangen. men tenker å ta med junior og mann til våren kanskje. da kan vi bruke mer tid på å se byen. mannen setter pris på å slippe shopping kan eg tenke meg ;-)

*sniker litt her* London er en favoritt by, har vært der 7ganger nå, men primark ved marbel arch (oxford street) Primark og rett over veien har du next som har utrolig mye fint baby/barnetøy og next. Er en babybutikk på andre siden av veien fra primark også, men husker ikke navn desverre. Hamleys, leketøybutikk på 7 etasjer, ligger i regentstreet. Musikal er verdt en tur, og angående spisesteder anbefaler jeg å ta en tur på picadilly circus på kveldstid og spise:) God tur!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Next, Zara og Gap har veldig mye fint barnetøy! Dersom dere har noen dager ville jeg anbefalt dere å dra til Westfield (stort shopping senter). Der finnes stort sett alle butikker, og synes ofte det kan være ekstremt mye folk i Oxford street. Men Oxford street må absolutt oppleves det også :)

Elsker London! Har ikke vært der på noen år, men har absolutt tenkt å ta meg turen dit før babyen kommer :)
Primark og New look er butikker du burde sjekke ut. Men vær obs på at det er ekstremt mye folk i London i juli, særlig på oxford street og på de forskjellige turistattrasjonene. Jeg fant mye fint på Topshop, men den på oxford street er veldig stor så hvis du skal dit burde du sette av god tid.
London aquarium er kjempe koselig, men styr unna mc donalds sjappa som er rett ved siden av. Jeg synes det er greit å spise på mc donalds en sjelden gang, men maten der var sinnsykt tørr og ekkel.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

London er en av mine favoritt byer,har vært der 1-2 ganger i året siste 10 år:) Skal dit om 2 uker igjen!! Masse fine barneklær på Next som er en kjedebutikk, Disneystore, Gap og Marks and Spencer. Primark har også mye, men kvaliteten er så som så der. Et shoppingtips jeg har er å dra i oxford street når butikkene åpner da det er KJEMPE fullt senere på dagen ved langhelg hverfall. Det er åpnet en Primark til ved tottenham court road Er du der på lørdag anbefaler jeg en tur på Portebello Marked i Nottinghill. Ellers vandre rundt i gatene og se på alle forskjellige menneskene:) God tur!!!

Next, Zara og Gap har veldig mye fint barnetøy! Dersom dere har noen dager ville jeg anbefalt dere å dra til Westfield (stort shopping senter). Der finnes stort sett alle butikker, og synes ofte det kan være ekstremt mye folk i Oxford street. Men Oxford street må absolutt oppleves det også :)

vi har lurt på westfield. litt mindre folk der gjerne? Da kan det nok Være lurt :-) tenker litt på Være også. om det regner er det digg å gå på et senter ;-)

vi har lurt på westfield. litt mindre folk der gjerne? Da kan det nok Være lurt :-) tenker litt på Være også. om det regner er det digg å gå på et senter ;-)
Ja, synes det er litt mer behagelig å shoppe der. Ikke like mye folk i alle fall. Og det er lett å komme seg dit med banen også :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og kjæresten drar til London nå på tirsdag og gleder oss såå masse. Han har vært en gang tidligere, sammen med kompiser, så dette blir jo en litt annen type tur. Et vennepar av oss spurte i går om det bare var sånn kosetur vi skulle på, og vi bare "nja, vi har egentlig en ganske tight timeplan" ;) Vi har satt av én dag til shopping, men jeg lurer på om det egentlig er nok? ;) vil jo ikke bruke så mye mer tid på det heller, fordi jeg ikke vil at han skal kjede seg når vi er på tur, og han er som menn flest; er lei etter 10 min med shopping ;)

Dytter litt på denne :-D Skal til London på shoppingtur for å handle til meg og baby i helga. Gleder meg så masse! Dersom noen har flere tips tar jeg i mot disse med glede :-D Sånn jeg ser det blir det i allefall en tur innom Primark, Next, Mothercare, New Look og Victorias Secret.

Tar gjerne i mot tips til bra plasser å spise også :-D vi skal bo på hotell i Oxford Street :-) ellers blir det ikke satt av noe særlig tid til sightseeing denne gangen..

Jeg har ikke handlet et eneste babyplagg enda, så håper på å komme hjem med full koffert ;)

Dytter litt på denne :-D Skal til London på shoppingtur for å handle til meg og baby i helga. Gleder meg så masse! Dersom noen har flere tips tar jeg i mot disse med glede :-D Sånn jeg ser det blir det i allefall en tur innom Primark, Next, Mothercare, New Look og Victorias Secret.

Tar gjerne i mot tips til bra plasser å spise også :-D vi skal bo på hotell i Oxford Street :-) ellers blir det ikke satt av noe særlig tid til sightseeing denne gangen..

Jeg har ikke handlet et eneste babyplagg enda, så håper på å komme hjem med full koffert ;)

Du må handle på Baby GAP!!! Og GAP til deg selv ;-) Det er så utrolig fine klær! Dorothy Perkins hadde masse fint (til deg), så der må du også innom. Benetton har jo masse til barn, men det får man jo tak i her også så...

Misunner deg virkelig. God tur :-D

Du må handle på Baby GAP!!! Og GAP til deg selv ;-) Det er så utrolig fine klær! Dorothy Perkins hadde masse fint (til deg), så der må du også innom. Benetton har jo masse til barn, men det får man jo tak i her også så...

Misunner deg virkelig. God tur :-D

Tusen takk! :-D skal helt klart sjekke det ut. Nå er planen å bruke i dag og i morgen på å hvile ut, sånn at jeg har energi når vi reiser ;-) det er uansett jeg og mamma som drar, så vi kommer nok til å ta det helt med ro og bare kose oss uansett. :-)

Du har dobbelsjekket at du får fly ja?

Aldri vært i London så ingen tips herfra men god tur :)

Du har dobbelsjekket at du får fly ja?

Aldri vært i London så ingen tips herfra men god tur :)

Ja, med norwegian og SAS fikk man fly inntil 4 uker før termin :-) er 33 uker til helga :-) så jeg skal reise med god samvittighet og kose meg med det som blir siste "meg"-helga på mange år ;-)

Back
Topp