London med baby

FrkFant

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Vi har bestilt oss tur til London i sommer, og når vi drar er babyen 8 mnd. Har lest litt rundt omkring, og vet at mange syns det er styrete med dårlig fremkommelighet med vogn og litt av hvert. Men, vi tenker at det er nå vi må dra for å få med oss det vi har mest lyst til - neste år er neppe Tower of London og Tate Modern særlig gøy med ungen på slep ;)

Så, er det noen som har noen gode tips til hva man bør gjøre og se i London? Steder å spise? Tips og triks for å gjøre det enklere å ha med baby? Vi har lyst til å få med oss British Museum, Tower of London, National Gallery og sånne ting, er det noe av dette som absolutt IKKE går med baby på slep?

Hva med å ha med bæresele/bæremeis istedenfor vogn?Lettere å komme frem alle steder hvertfall

Jeg ville definitiv skaffet meg et godt bæretøy i stedenfor vogn. Ellers tror jeg London blir veldig bra!

Vi synes det var NULL problem med vogn i London, er bare å rulle den rett inn i en taxi. Super enkelt!

En av de beste storbyene å ha med seg vogn i i hvertfall.

Vi var en tur på London Eye, det var koselig.
Spiste på Jamie Oliver ved Piccadilly Cirkus på kveldstid med baby og man kunne ha med vogn helt inn til bordet.

Mothercare og Boots selger babymat på Oxford street.

Hva med å ha med bæresele/bæremeis istedenfor vogn?Lettere å komme frem alle steder hvertfall
Jeg ville definitiv skaffet meg et godt bæretøy i stedenfor vogn. Ellers tror jeg London blir veldig bra!
Vi er ivrige brukere av Ergobabyen, så den er definitivt med! :)
Vi synes det var NULL problem med vogn i London, er bare å rulle den rett inn i en taxi. Super enkelt!

En av de beste storbyene å ha med seg vogn i i hvertfall.

Vi var en tur på London Eye, det var koselig.
Spiste på Jamie Oliver ved Piccadilly Cirkus på kveldstid med baby og man kunne ha med vogn helt inn til bordet.

Mothercare og Boots selger babymat på Oxford street.
Tusen takk for tips! Jamie Oliver må vi definitivt besøke, får vann i munnen av å lese kokebøkene hans i hvert fall :D

Back
Topp